Indiegame Solis met eigen muziek

Gefeliciteerd! Wat een werk moet dat geweest zijn. Het doet me (op een zeer positieve manier) denken jaren 90 spellen, zo zie je ze niet vaak meer.

Ik maak zelf ook al even games maar ben pas een half jaar bezig met iets voor Steam en dat zal nog wel even duren, dus begrijp goed hoe bijzonder zo'n moment is.

Ga 'em als ik thuis ben spelen, ben erg benieuwd.

Gefeliciteerd! Wat een werk moet dat geweest zijn. Het doet me (op een zeer positieve manier) denken jaren 90 spellen, zo zie je ze niet vaak meer.

Ik maak zelf ook al even games maar ben pas een half jaar bezig met iets voor Steam en dat zal nog wel even duren, dus begrijp goed hoe bijzonder zo'n moment is.

Cool! Ik heb net je Itch.io pagina bekeken en je laatste game gespeeld, Ambrosia of Memtape? Ik zag 2 namen voorbijkomen. Heel tof, doet me aan Super Hexagon denken. Vroeger veel gespeeld. Die game met Spires in de naam zag er ook zeer interessant uit, ik ga morgen even achter de pc het nog wat meer bekijken allemaal.

Doe je de muziek allemaal zelf? Dat maakte een goede eerste indruk iig.

Net The Spires, They Sing gespeeld. Heel cool. Moest een klein beetje denken aan Monument Valley en aan The Witness.
Het lukte me helaas niet om meer dan 5 patronen te vinden, maar ik zag dat je daar zelf al wat over schreef op je Itch.io pagina

Back