Ik wacht ook af maar sinds vandaag staat er al iets meer info op de site.
Het toestel wordt blijkbaar geleverd met enkele gratis plug ins maar ook met sampletank 2.5 se reeds geïnstalleerd.
Ik heb sampletank deze week is uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat dit een fantastisch klinkende sampleplayer is vanwege de sublieme effecten. Je kan tot 5 effecten layeren per part! Het enige spijtige is dat sampletank (nog) geen samples kan streamen anders was 512 Mb meer als genoeg geweest. Omdat wusikstation ook draait op receptor veronderstel ik dat deze laatste ook op dit beestje zal bollen en deze kan wel streamen en heeft uitgebreide programmatie mogelijkheden, kost +/ 40 Euro en wordt geleverd met een zeer uitgebreide soundlib.
Als de laadtijden van een USB disk of stick aanvaardbaar zijn en het ram uitbreidbaar is naar bv 1Gb is de prijs al gerechtvaardigd.
Wanneer er dan bv nog FM8, sommige arturia's op draaien, hmmm dan wacht ons een nieuw tijdperk, niet direct in de studio maar live.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.