Bass Gepokt en gemazeld Lid sinds 11 oktober 2002 Berichten 10.063 4 november 2008 #1 ik denk dat ik hier mn stijl van ga maken.... weet iemand een label die dit uit zou brengen? meningen welkom overigens kijk uit, bevat subsone en supersone frequenties Last edited by a moderator: 18 Maart 2011
ik denk dat ik hier mn stijl van ga maken.... weet iemand een label die dit uit zou brengen? meningen welkom overigens kijk uit, bevat subsone en supersone frequenties
C Cornerman Ouwe rot Lid sinds 10 september 2002 Berichten 1.437 4 november 2008 #2 Dit zou goed kunnen als een interlude tussen tracks op een album. Voor de rest zie ik niet hoe je hier een EP of album mee zou kunnen vullen. Er zit te weinig in, althans dat is het gevoel dat ik erbij krijg. Anyway even kort hoe ik het zie.
Dit zou goed kunnen als een interlude tussen tracks op een album. Voor de rest zie ik niet hoe je hier een EP of album mee zou kunnen vullen. Er zit te weinig in, althans dat is het gevoel dat ik erbij krijg. Anyway even kort hoe ik het zie.
stevaux inverter Lid sinds 7 juli 2004 Berichten 2.167 Locatie Almere 5 november 2008 #3 Lekkere blubber, dat kan langer duren.
Acidfever There's no "I" in denial. Lid sinds 12 Maart 2004 Berichten 9.068 6 november 2008 #4 Op basis van je plaatje had ik meer iets in de stijl van Front 242 verwacht
SadBunny 3 cm buiten het universum Lid sinds 3 oktober 2007 Berichten 1.101 Locatie Ergens halverwege nooit en nergens. 7 november 2008 #5 Ik wist van de helft van de geluiden niet eens dat het in deze dampkring mogelijk was
Bass Gepokt en gemazeld Lid sinds 11 oktober 2002 Berichten 10.063 7 november 2008 #6 SadBunny schreef: Ik wist van de helft van de geluiden niet eens dat het in deze dampkring mogelijk was Zie meer... das toch wel een originele reactie thanx
SadBunny schreef: Ik wist van de helft van de geluiden niet eens dat het in deze dampkring mogelijk was Zie meer... das toch wel een originele reactie thanx