Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

volgens mij is de prodigy lang zo slecht nog niet in vergelijk met bijv de roqueOrigineel geplaatst door omiel
...Overigens vind ik de Prodigy ook de flauwste moog die er is. Je kan niet veel met dat ding en de klank is ook niet wat je er van zou verwachten...

Origineel geplaatst door The Q
Prodigy is IMO de beste low end MOOG die je kan kopen.
Origineel geplaatst door Nolet
Nou, Omiel aan jouw kitlist te zien ben jij inderdaad meer een Roland man... (101 kopen?)....Misschien had jij een andere versie. Er zijn er 2 gemaakt en dit is een MK2. Ik vind 'm toch wel erg fijn klinken, zeker beter dan de 101. Met name de Osc sync is vernietigend! Beetje oversturen op de mixer, beetje delay en wat reverb....mmmhhh.....wat vooral opvalt aan de Moog (in tegenstelling tot o.a. Roland bakjes als de 101, 202 etc.) dat het laag erin blijft als je de resonantie opendraait. Een 101 wordt dan meteen heel dun en iel, deze Moog blijft juist stevig!
)Ik had overigens wel de MK1. Maar wat ik tegen vond vallen van de Prodigy was de beperkte controle, met name de sync.Das een goeie! erm... zal ik dan ff weer over het transistor bass kastje beginnen???Origineel geplaatst door omiel
Prodigy ben je zo klaar omdat er nou eenmaal niet veel knopjes opzitten.

Origineel geplaatst door sander
Nolet, hadden ze die Teisco S110-F niet meer? Is misschien wel interessanrer dan de Moog Prodigy.
Origineel geplaatst door mono-poly
teisco <--> moog
appels <--> peren
Pitch van Osc 2 niet te moduleren??? Met de Pitchweel moduleer je juist de pitch van Osc 2 en krijg je van lekere scheurende lead geluiden. Dat maakt die bak juist zo leuk! Leker solo-en en trekken en duwen aan die wheel!
Origineel geplaatst door 6 trak
Das een goeie! erm... zal ik dan ff weer over het transistor bass kastje beginnen???![]()

Maaruh...omiel. Je vond de Prodigy gewoon niet je van het. Das nie erg. Ik vind 'm wel heel gaaf. En das ook nie erg.
Origineel geplaatst door krz
![]()
Dus kan ie niet interessanter zijn omdat het een ander merk is?
zitten arp onderdelen in maar daar houd de vergelijking ook wel mee op
zitten arp onderdelen in maar daar houd de vergelijking ook wel mee op