2009 wordt een heel mooi jaar voor iedereen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kubrick

Gedeactiveerd account
In 2009 zal er veel veranderen voor iedereen! 2009 wordt een jaar vol vernieuwing, (nieuwe) liefde, gezondheid, alles zal veranderen wat er was. En dit in positieve zin. Kijk maar uit naar 2009 en geniet er dan van in het extreem goede jaar 2009.

In 2009 zal er veel veranderen voor iedereen! 2009 wordt een jaar vol vernieuwing, (nieuwe) liefde, gezondheid, alles zal veranderen wat er was. En dit in positieve zin. Kijk maar uit naar 2009 en geniet er dan van in het extreem goede jaar 2009.

Leuk dat je dit hier post, maar wat is die "nieuwswaarde" van dit bericht? (verkeerde rubriek?)

Bovendien vind ik het een gewaagde uitspraak dat alles in positieve zin zal veranderen... Daarvoor ben ik (door persoonlijke ervaring) teveel realist.

Dit zijn meer teksten voor de periode na kerst ipv 9 november om ff na negenen s'ochtends...

Maar goed, de positieve gedachtegang wil ik wel steunen.

Pills.gif

2009 wordt het jaar van herinvoering van voedselbonnen, uren in de rij staan voor een kop soep, inflatie van 100000%, masale werkeloosheid, nieuwe epidemieen etc.etc.etc Net zoals in MAD MAX

2009 wordt wat je ervan maakt, of in het geval van Synthforum, wat we er samen van maken.

Een super 2009 aan iedereen! ~ :mega:

Laatst gewijzigd:
Idd iedereen een fijn nieuwjaar waarin er weer veel te ontdekken is qua synthologie.......:luv:

......en dat er maar veel synths, drumcomputers kapot mogen gaan.....pb me dan maar ff :D

ps ik gun dat natuurlijk niemand maar ouwe meuk heeft zo z'n kuren.

Het wordt alleen maar slechter de komende jaren,maar dit is met een positief doel!

Het wordt alleen maar slechter de komende jaren,maar dit is met een positief doel!

tering man doe niet zo negatief :r dat gelul de hele tijd over dat het slechter gaat komt me strot uit. geloven jullie nou echt die propaganda machine die tv heet. Realiseer je eens dat WIJ het maken en niet DIE sukkels. Als zij blijven volhouden dat het slecht gaat en WIJ dat ook echt gaan geloven dan gaat het ook gebeuren en dan hebben ZIJ dus weer controle over ONS. Neem het recht in eigen hand en schijt op de propaganda. Ik wordt er echt schijt ziek van. Met mij gaat het goed en het gaat nog beter...eigenlijk top.:okdan:

tering man doe niet zo negatief :r dat gelul de hele tijd over dat het slechter gaat komt me strot uit. geloven jullie nou echt die propaganda machine die tv heet. Realiseer je eens dat WIJ het maken en niet DIE sukkels. Als zij blijven volhouden dat het slecht gaat en WIJ dat ook echt gaan geloven dan gaat het ook gebeuren en dan hebben ZIJ dus weer controle over ONS. Neem het recht in eigen hand en schijt op de propaganda. Ik wordt er echt schijt ziek van. Met mij gaat het goed en het gaat nog beter...eigenlijk top.:okdan:

Ik ben niet negatief je begrijpt er geen bal van,en je bent nog egoistish bij ook het gaat top met jouw,maar denk eens aan al die anderen die het nu slecht hebben,eikel zeg..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back