2009 wordt een heel mooi jaar voor iedereen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben niet negatief je begrijpt er geen bal van,en je bent nog egoistish bij ook het gaat top met jouw,maar denk eens aan al die anderen die het nu slecht hebben,eikel zeg..

hou dat ge eikel voor je....ik scheld jou ook niet uit.....en misschien heeft het een reden dat ik ff egoïstisch ben, je kan niet in mijn persoonlijke situatie kijken....beetje kortzichtig, misschien heb ik ook wel shit meegemaakt wat niet leuk is...daar wel s bij stil gestaan? ben juist blij dat ik me goed voel....dus wie is nu hier de eikel?

en als je niet negatief bent en ik er nix van snap leg dat dan eens uit.

dit is een ge edit bericht btw.

Laatst gewijzigd:
Lees je eigen post nog eens na ,deze is pas kortzichtig,het goedpraten is te laat nu.

Je hebt wel lef,talloze mensen zitten zonder job en meer en meer met geldproblemen,en jij durft nog te beweren dat het onzin is dat het slechter gaat. :stupid

Lees je eigen post nog eens na ,deze is pas kortzichtig,het goedpraten is te laat nu.

Je hebt wel lef,talloze mensen zitten zonder job en meer en meer met geldproblemen,en jij durft nog te beweren dat het onzin is dat het slechter gaat. :stupid

gast ik zit door me situatie ook al een hele tijd zonder job en met weinig geld dus kom jij me nou niet vertellen wat dat is......mensen moeten gewoon hun leefstandaard eens een beetje bij stellen.....en ja het is in het begin aanpassen maar ja lenen, lenen, lenen en nu geen baan???? eigen schuld had je maar geen geld moeten uitgeven wat je eigenlijk niet had.

en dat goedpraten is te laat wie denk je wel niet wie je bent? ik praat niks goed ik uit mijn mening. en ik vind dat mensen niet zo moeten zeiken. je kan zelfs leven zonder spullen en huis.....als je dat niet kan inzien ben je pas echt dom.

eigen schuld had je maar geen geld moeten uitgeven wat je eigenlijk niet had.

en dat goedpraten is te laat wie denk je wel niet wie je bent? ik praat niks goed ik uit mijn mening. en ik vind dat mensen niet zo moeten zeiken. je kan zelfs leven zonder spullen en huis.....als je dat niet kan inzien ben je pas echt dom.

Dat is dan nog altijd geen reden om diegenen met problemen opzij te schuiven want dat is wat je nu nog expliciet er aan toevoegt,proficiat hoor,wie denk jij wel dat jij bent..

Je hebt wel nood aan een dringend Belgisch Lavement sukkel :dubbel:

Ook van mij;
Een heel leuk en muziekvol 2009!
en dat de lente gauw mag komen....:okdan:
:doei:

Inderdaad, veel te koud hier!

weet je hexagon jij bezit het intellect geloof ik niet om mijn standpunt te begrijpen dus ik drop deze discussie. echt fijn om een discussie met zo'n grote sukkel te beginnen in het nieuwe jaar...heb wel wat beters te doen. kook ff lekker gaar in je eigen vet. zeker net je baantje bij de mac verloren ofzo. wat een trut.

misschien kunnen we maar beter over synths ouwehoeren dan over politiek getinte onderwerpen.......je moet echt ophouden met schelden btw.....doe ik ook niet, behalve in dit bericht.:eureka:

Nou, om eerlijk te zijn vind ik de vooruitzichten ook niet al te best. Tuurlijk moet je er zelf wat van maken, maar het is nou eenmaal een feit dat het vertrouwen van zowel bedrijven als consumenten "down the drain" is op het moment. Maargoed, 20 jaar geleden was het ook niet best. En daarvoor hadden we de oliecrisis, en daar zijn we bovenop gekomen dus er is geen reden om de toekomst niet positief tegemoet te zien! Ik vind de "lage" benzine prijzen overigens heerlijk!

zalig om te zien dat het SF nog niets heeft ingeboet aan het gezeik van 2008

hopelijk nog veel geschijt over mekaar dit jaar. zo moeten we niet over synths praten

mijn beste wensen bij deze!

ik drop deze discussie.

Ik ben er immers ook klaar mee hoor dender,verbetering van je eigen bestaan moet van je eigen ingesteldheid komen,het enige wat we kunnen doen is de mensen wakkerschudden opdat ze ten minste er is over gaan zitten nadenken.

Het is idd dan ook beter dat je de discussie dropt en er meteen werk van maakt!

Verder ,de beste wensen natuurlijk voor 2009!

Ik ben er immers ook klaar mee hoor dender,verbetering van je eigen bestaan moet van je eigen ingesteldheid komen,het enige wat we kunnen doen is de mensen wakkerschudden opdat ze ten minste er is over gaan zitten nadenken.

Het is idd dan ook beter dat je de discussie dropt en er meteen werk van maakt!

Verder ,de beste wensen natuurlijk voor 2009!

Blablablablabla en het gaat maar door....ben jij dan lid van MIJN tandarts terug hyve? Hierin probeer ik de tandarts terug te krijgen in het basispakket verzekeringen zodat niet iedereen zich blauw betaald aan de tandarts...(die op zijn beurt toch wel weer in een mooie auto rondrijdt). Dus ik was daar al mee bezig...daarnaast 5 jaar vrijwilligers werk gedaan met de jeugd van purmerend....en jij, wat heb JIJ betekend voor je omgeving????

oja en natuurlijk een fijn nieuwjaar......:doei:

Dit begint toch wel redelijk belachelijk te worden :gaap:

kunnen jullie dit niet even d.m.v. PB verder zetten of zo?

:slotje:

Dit begint toch wel redelijk belachelijk te worden :gaap:

kunnen jullie dit niet even d.m.v. PB verder zetten of zo?

:slotje:

Bericht door een moderator:
Dat lijkt me een uitstekende suggestie...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back