2012 : polar shift -> aarde veranderd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Moet hier toch f me paasei over kwijt hoor. Vind dat je t best wel serieus mag nemen namelijk. Wanneer iedereen het maar afdoet als onzin dan kunnen we wel is een klap voor ons kopje krijgen.. (Of heb ik die?) :P

Dat wat de maya's hebben voorspeld is gewoon de zonnewende. Alleen op het moment van het nieuwe begin (21-12-2012 om 11.11) staan we op een rechte lijn met het centrum van de melkweg.. (lees: zwart gat) Dit gebeurd 1 keer in de 26.000 jaar. Heet een cycles. Zoals alles een cycles heeft.

Dit kan voor gebeurtenissen zorgen die wij huidige bewoners nog niet eerder hebben meegemaakt.. En het word al ingeluid door ons zonnetje dat op dit moment al word beinvloed door dat zwarte gat.. Ons zonnetje doet erg vreemd namelijk.. is verantwoordelijk voor klimaatverandering en aardbevingen met alle gevolgen vandien. Vulkaan uitbarstingen, tsunamis etc. wat uiteindelijk crisis en voedsel tekort kan opleveren.

De polen verschuiven zoeizo altijd al. Noord zuid etc is niet meer waar het een 10 tal jaren geleden stond.... Na een aardbeving veranderd ook de as (kanteling) van de aarde.
Groenland was ooit tropisch.. Antartica was ooit tropisch.. Dit is alleen te verklaren door reeds plaatsgevonden poleshifts.

We zitten in een tijdperk waar hevige veranderingen plaats vinden. ET gaf ons internet om ons bewustzijn sterk en snel te laten groeien.. om een bestaan te gaan lijden dat anders is dan de huidige situatie geleid door macht en geld.

En nu weer f muziek maken jongens :doei:

Moet hier toch f me paasei over kwijt hoor. Vind dat je t best wel serieus mag nemen namelijk. Wanneer iedereen het maar afdoet als onzin dan kunnen we wel is een klap voor ons kopje krijgen.. (Of heb ik die?) :P

Dat wat de maya's hebben voorspeld is gewoon de zonnewende. Alleen op het moment van het nieuwe begin (21-12-2012 om 11.11) staan we op een rechte lijn met het centrum van de melkweg.. (lees: zwart gat) Dit gebeurd 1 keer in de 26.000 jaar. Heet een cycles. Zoals alles een cycles heeft.

Dit kan voor gebeurtenissen zorgen die wij huidige bewoners nog niet eerder hebben meegemaakt.. En het word al ingeluid door ons zonnetje dat op dit moment al word beinvloed door dat zwarte gat.. Ons zonnetje doet erg vreemd namelijk.. is verantwoordelijk voor klimaatverandering en aardbevingen met alle gevolgen vandien. Vulkaan uitbarstingen, tsunamis etc. wat uiteindelijk crisis en voedsel tekort kan opleveren.

De polen verschuiven zoeizo altijd al. Noord zuid etc is niet meer waar het een 10 tal jaren geleden stond.... Na een aardbeving veranderd ook de as (kanteling) van de aarde.
Groenland was ooit tropisch.. Antartica was ooit tropisch.. Dit is alleen te verklaren door reeds plaatsgevonden poleshifts.

We zitten in een tijdperk waar hevige veranderingen plaats vinden. ET gaf ons internet om ons bewustzijn sterk en snel te laten groeien.. om een bestaan te gaan lijden dat anders is dan de huidige situatie geleid door macht en geld.

En nu weer f muziek maken jongens :doei:

:halleluja

en straks verschijn Gristuz, Allah en Yahweh ook nog op de wolken :D

die thunderdome of the rockstar is ook nog een verhaaltje apart trouwens...

en deze rare sjaak hebben we ook nog:

rael-and-logo.jpg

:P

... er wordt weer van alles door elkaar gegooid....

aardbevingen en dus dat ooit antarctica,of welk ander huidig koud werelddeel ooit warm is geweest:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Platentektoniek

Dat een zwart gat ergens invloed heeft, of de zon in ons zonnestelsel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Algemene_relativiteitstheorie

en hier nog iets over die polen...nee niet die gasten uit het oosten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Omkering_van_het_aardmagnetisch_veld
duurt nog 4000 jaar als het met de huidige snelheid gaat...we kunnen dus rustig slapen...

rustig slapen mbt polar shift, ja :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Odyssey
[ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Odyssey_Dawn"]

mja, dat gaat weer lang duren idd, binnenkort komen de geallieerden wel weer te voet de olie beschermen....

monopoes

edit: ehm? :)

Monopoes have not been found to this day but they occur all the time in string theory.

Vind dat je t best wel serieus mag nemen namelijk. Wanneer iedereen het maar afdoet als onzin dan kunnen we wel is een klap voor ons kopje krijgen.. (Of heb ik die?) :P

Het is net zo zeker of jezus naar aarde komt en misschien zelfs net zo zeker dat jij de staatsloterij wint. (wat in mijn opinie een grotere kans heeft)

Iets serieus vinden wat er (nog??? :P) niet is lijkt mij kwalijker. Leef aub gewoon zoals je altijd al deed, je kan je toch niet voorbereiden op iets wat je niet kent of niet zeker weet. Als morgen de halve wereld bevolking jou gaat vertellen dat de zon nog maar 24hr te branden heeft raak jij waarschijnlijk ook in paniek, lijkt mij een beetje zonde van die laatste 24hr mocht het daadwerkelijk gebeuren.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Omkering_van_het_aardmagnetisch_veld
duurt nog 4000 jaar als het met de huidige snelheid gaat...we kunnen dus rustig slapen...

Ik help je hopen, maar we hebben daar veel te weinig wetenschappelijk onderzoek naar gedaan om daar iets zinnigs over te zeggen. Die 4000 jaar is alleen maar een extrapolatie van gegevens over de afgelopen 200 (cq 2000) jaar. De moderne mens heeft echter nog nooit een polar shift meegemaakt, dus wat er precies gaat gebeuren is en blijft voorlopig een groot raadsel.

Desalniettemin, ik hoop dat die polarshift nog even op zich laat wachten. Al is die 4000 jaar natuurlijk maar een schijntje voor geologen.

En dan nog, als we niet eens weten wanneer, wat wil je doen dan :D mars koloniseren? Mocht de pleuris uitbreken dan is het typisch gevalletje jammer....laten we eerst eens iedereen op dit stuk steen een waardig leven proberen te bieden, dat zou moeten kunnen in zeg 1000 jaar

4000 jaar is niks en idd maarja er is al miljoenen jaren leven dus zo erg zal een poolomkering het ook wel niet wezen hè ;).

Er is al miljoenen jaren leven dus zo erg zal een poolomkering het ook wel niet wezen hè ;).

Ha nee, maar ik ben wel benieuwd naar wat een polar shift met onze technologisch 'superieure' samenleving zal doen.

tja, das interessant. idd "superieur". Het is dat we er in ondergedompeld zijn maar ik zie liever een balans als dit hedonistisch gedoe.... ik zag laatst een docu (met Sir Attanborough) en daarin was er 1 of ander woestijn volk die in de woestijn achter olifanten aanliepen omdat die precies wisten waar grondwater te bereiken was zodat zij daar ook van konden profiteren...eenmaal terug in hun dorp haalden zij water uit hun permanente put/bron om dat klaar te zetten voor de olifanten....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back