ahaaa. nou fijn dat er iemand in de familie was die enige begrip kon tonen.
ik weet dus echt niet hoe het ging in '75 (fucking old-skooler!) maar ik kom van een generatie die vooral misbegrepen werd. wanneer ouders naar een oplossing zochten en deze alleen te vinden zag in de medische wereld.
zelf vind ik dat ons soort anders behandeld kunnen worden dan met meds. uit eigen ervaring kan ik zeggen hoeveel woorden alleen kunnen betekenen. maar ik zeg het heel makkelijk omdat ik tegenwoordig wel vrij stil kan zitten. dat heeft denk ik wel wat te maken met een balans vinden tussen in- en ontspanning. als ik bezoek heb blijf en blijjjf ik lullen, for entertainment purposes only
maar op straat ben ik doodstil. ik kies er zelf voor om op sommige moment druk te wezen, en als dat de andere niet aanstaat... jammer voor jou!
maar je moet nog onthouden, het is wel zo dat ik nog behoorlijke concentratie problemen heb. dat is er altijd aanwezig. nog steeds iets waar ik aan werk natuurlijk, zonder drugs erbij.
alleen ik zie ook het positieve daaraan... we vormen namelijk een industrie van ideeen. laat wij onszelf uiten in de creatieve wereld, en wie weet, misschien ben je dan wel verbaasd met wat een adhd'er wel kan!
*bzzzzt!* noise maken hoort daarbij.