hallo (echte)industrial liefhebbers

ahaa, vandaar. nou, extra verduidelijking voor alle meelezers! :doei:

the tiroler horn section en nobdrun zijn me nog niet bekend, dus dat zal ik nog wel effe checken. gisteren ook cazzodio geluisterd, 'ad negantem usum significationes'. niet alle nummers zijn even leuk, maar de meesten zijn kan-ker-zwaar man. i like!
atrox = boss! altijd een leuke live act, aangeraden voor allen!

fijn om weer's wat goede indus te horen. ik heb de laatste tijd een metal fase weer. ook wel leuk (dan tel ik ook wel een flinke stoner doom plaat mee), maar heeeel anders :D

Atrox heb ik 1 LP en 2 CD's van. En van controlled bleeding: knees and bones CD is ook wel oorverschroeiend hard hun zij project Skin chamber is doomy brute indus/metal. Bij de opname ven de knees and bones LP hebben de bandleden ernstige gehoor beschadiging opgelopen. Ze hebben nl de de PA van de studio opgeblazen. Alles is op vol volume vermogen opgenomen

Wat trouwens ook een leuk middeltje is voor brute indus drumcomputer geluiden, is Achter(bv) 'n Tr-505 een moog MF-101 en'n EHX double muff te zetten. Dan krijg je brute vervormde drum geluiden. Ook de bekkens gaan dan mooi klinken.

kijk dat is nog's een tip voor alle jongens groot en klein. wedden dat dat evengoed steeds weer gevraagd zal worden. kom op jongens, experimenteren maar! het is ook makkelijk om je 909 emulatie onder distortion te zetten, maar het kan ook wat origineler!

Misschien kunnen jullie hier jullie probeersels neerplanten:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=76229

Succes

Ik ben echt niet handig met computers, dus als ik zoiets op het net probeer te ZZ krijg ik spontaan last van haataanvallen(meestal sneuveld er dan ook iets). Ik heb al een keer een CD met een schroevendraaier uit mijn computer gebroken, omdat hij niet open ging. ADHD en eigenwijze computers is een slechte combinatie.:stupidWel een mooie bril trouwens.

dat is wel een idee, TP! raar om je muziek beoordeeld te krijgen door hardcore fans, maar er zijn er vast wel genoeg die het principe van duistere kankerherrie kunnen waarderen.

@ onrust: yeah, zooo vaak gebeurd dat ik bijna met een hamer de strijd aan ging met m'n pc.

heej! tja, uiteindelijk valt het toch wel mee, er zijn er wel een handjevol die ook liefhebbers zijn hier.
ook wat leuks te bieden voor de gelinkte hardcore/industrial thread?

aha, industrialliefhebbers!!
Esplendor Geometrico en oude SPK vind ik zelf ook heel goed :okdan:

ESPLENDOR GEOMETRICO :halleluja Daar heb ik 21 CD's van en 1 LP.

mijn lieftallige echtgenote vindt het opgefokte pokkeherrie, maar ikzelf vind het heerlijk!!

Ha dat probleem heb ik ook met mijn echtgenote. Ze vind ook maar 1 project van de 25 waaruit mijn band bestaat leuk. België loopt wat Industriëelemuziek betreft ook voor op nederland. Ik heb op je synthzoek nog wat bij de neptune geschreven,

Laatst gewijzigd:
oldschool industrial is zo geweldig!

idd. heel wat anders dan die slappe gothic-electro die men de laatste jaren als industrial probeert te slijten...
Laatst nog zo'n nieuw groepje aan het werk gezien... Nurzery Rhymes uit Duitsland... echt slécht was het niet, maar in mijn oren was dit geen industrial maar gewoon trancey techno met vervormde vocals :erm:

Veel house word tegenwoordig electro of industrial genoemd, en aangezien ik absoluut niet van house hou is dat weleens een bron van irritatie.

Back