Maarja wel underground en ze bestaan al lang niet meer. In enhantna bödler heeft Roger Karmanik gezeten(van brighter death now).
is terug aktief zonder Karmanik en heeft een steengoede plaat uit op Börft Records!......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maarja wel underground en ze bestaan al lang niet meer. In enhantna bödler heeft Roger Karmanik gezeten(van brighter death now).
Ik zal wel even een lijstsje maken: Thorofon, Sektion B, IRM, Frozen faces, Mental destruction, Genocide organ, Brighter death now, Institut, En havlokt i folie(alleen de demo's), Enthäntna bödler, Esplendor geometrico, Blackhouse(alles voor 1988 de rest is wat flauw) propergol, Missraterner sohn, Anenzephalia, Folkstorm, La nomenklatur, Minamata, Einleitungszeit, Tugend mensch, Eisengrau, Mürnau, Legion ultra, Haus arafna, Subliminal, Linija mass, Diutesc, Irikarah, Cazzodio, Muslimgauze, Barzel, Tormentum. Dit is een collectie van het heftigere industrial werk.![]()
)

Tja vroegâhach, in de 'industrial'scene is toch ook genoeg nazi-karnaval te zien?
erg zijn zeker nog echte linkse rode kraakpunks hoor

In de industrial scene zit een buitengewoon hoog percentage oude punx. Dus wat dat betreft zit ik wel in de goeie scene. Van fascisme heb ik in de indus scene nog nix opgevangen,