MPC-1000 Pads fixen of overstap MPC-500 ?!?

Sorry maar volgens mij snap je echt niet wat JJ OS is want dan zou je niet zeggen: Ik gebruik hem als drumdoos en midisequencer niet als synth 8o)

Je moet verder kijken dan je neus lang is man. 3.08 is gewoon het allereerste en nog gratis JJ os dat gewoon het Akai OS met wat aanpassingen. Je moet kijken naar JJ OS 1 en 2 en straks 2XL. Dan gaat er een hele nieuwe wereld voor je open kwa mogelijkheden! Echt niet te vergelijken met Akai. En kost niet veel.
Je kan het gratis proberen alleen kan je dan niet opslaan. Ook als je 'm alleen als drumdoos gebruikt moet je het bekijken joh. Juist grid edit, etc super relax voor je beats te programmeren.

jj os comparison charthttp://www7a.biglobe.ne.jp/~mpc1000/chart.htm

vaag dat een hele vette feature ; auto chromatic assignment
niet in de laatste versie te vinden is.

En dan staat de volgende versie er nog geen eens bij. Nog meer mogelijkheden!
Auto chromatic heeft elke mpc volgens mij. Tenzij dit een nieuwe type is. Maar het automatisch toewijzen van een sample met onder elke toets een andere sample bedoel ik dan.

Sorry maar volgens mij snap je echt niet wat JJ OS is want dan zou je niet zeggen: Ik gebruik hem als drumdoos en midisequencer niet als synth 8o)

Tuurlijk heb ik het JJ-OS met al zijn feature's bestudeerd. Maar op dit moment heb ik niet de behoefte / tijd (en geld) om de MPC als iets anders te gebruiken als drumdoos / sequencer.

Ik ben happy met de manier waarop ik mijn MPC nu gebruik. :okdan:

Back