Justice "live"....

ze hebben ook een foto op hun site als de MPD24 nog angesloten was een foto als de MPD weer angesloten was

maar met hun outfit rivaliseren ze de vrouw met de blouwe pak van die "dit is geen speelgoed"-synth met pro processor, zeg! :D

Wat bedoel je nou ? Ze zien er gewoon uit als typische (ouwe) metalheads, mischien leuk in dance kringen maar eigenlijk is het ontzettend achterhaald. Netzoals met vrijwel alles in het dance-wereldje.

Netzoals met vrijwel alles in het dance-wereldje.

Net zoals het constant bashen van de dance wereld door mensen als jij. Zwijg toch gewoon i.p.v. steeds maar negatief te staan doen in posts waar het over dance gaat. Spaar ons je mening want ze kan me echt gestolen worden als het alleen maar negatief is.

Ik sta ook niet te klagen in hardcore of industrial threads ook al interesseert het me geen moer wat die mensen doen.

:stupid

Wat is trouwens "het wereldje" ?!?
Als iemand daar over begint dan proef ik eigenlijk alleen maar rancune, afgunst en misgund succes?

Tja euh Raphie hou zou jij reageren als iemand naast je zou zitten in de klas en constant "sukkel, sukkel, sukkel" tegen je zegt en daar maar niet mee wilt ophouden. Hetzelfde met "het wereldje" iedere keer is het dezelfde uitgekouwde meuk maar dan onder het mom van "nieuw" zodat iedereen het weer gelooft en het te gek vindt !

Ik sta ook niet te klagen in hardcore of industrial threads ook al interesseert het me geen moer wat die mensen doen.

Net zo erg, mischien nog wel erger omdat de mensen voornamelijk uit de industrial/gothic scene zichzelf zo damn goed, uniek en speciaal voelen.

Tja euh Raphie hou zou jij reageren als iemand naast je zou zitten in de klas en constant "sukkel, sukkel, sukkel" tegen je zegt en daar maar niet mee wilt ophouden.

Het spijt me wel, maar dit is toch eigenlijk precies wat jij zelf doet in dance-gerelateerde threads? (en in best veel posts die ik van je gezien heb de afgelopen weken) Je hebt nu bijvoorbeeld al drie keer in deze threads gezegd hoe slecht Justice wel niet is... 8D

Euhm dat is niet helemaal waar, volgens mij zat ik meer te drammen op het punt dat wat justice nu doet/maakt helemaal niet bijzonder of nieuw is.

Ja pfff...ze gebruiken syntesizers, drumcomputer en samplers e.d....wat een ongeinspireerd zooitje achter-de-trend-aan-hoppende-mc hammers. :o

Microsampling is an art ....... ROTFLMAO :D
Ik weiger zo muziek te maken, al dat phraselooping is voor mietjes.
gewoon zelf spelen en beats programmeren. Ook al klinkt het nog kutter dan Justice :D

(maar loops en phrases verkopen wel...........):r

pff..ja zeg wie gebruikt er nou loops in dance muziek...ahum...

Ik niet, ik programmeer iedere noot / ieder instrument zelf.
Ik vind loopen voor losers en Vengeance aapjes.....

Ik niet, ik programmeer iedere noot / ieder instrument zelf.
Ik vind loopen voor losers en Vengeance aapjes.....

Je maakt je eigen loops....maar een loop is een loop.....

Euhm dat is niet helemaal waar, volgens mij zat ik meer te drammen op het punt dat wat justice nu doet/maakt helemaal niet bijzonder of nieuw is.
ze hebben een eigen geluid, of dat nieuw en/of bijzonder is... lekker belangrijk :smeris:
ik vind het okay muziek, ze draaien relatief nog niet zo lang mee dus ik hoop dat er nog een hoop lekkere nummers komen... hardgaannnnnnn

Sonnie J klinkt precies hetzelfde, junior/senior een tijdje geleden klonk ook weer zo, maar dat zijn jullie vast allemaal vergeten omdat dat nu niet meer het snoepje van de dag is.

Zelfde trukje hoor

Gelukkig dat niet iedereen van hetzelfde houdt :gaap:

Ik heb Justice 2x live gezien op festivals. Ik vond het vet. Of ze nou iets "nieuws" maken of een bepaald genre "nadoen" interesseert me geen biet. Ik vind het leuk.

Back