Hoe doe ik een Ebay-user Identity-check?.

platform

fishfinger
Ik wil een synth aankopen, niet via ebay, maar verkoper zegt een ebay-user te zijn.

Zijn ebay gebruikersnaam is z8t, heeft iemand al eens aankopen gedaan bij deze meneer?
Hoe kan ik het beste checken of hij wel is wie hij zegt dat hij is?Het gaat hier om aanzienlijk wat geld, dus alle tips zijn welkom.

Bvd :)

Re: Hoe doe ik een Ebay-user Identity-check?.

Origineel geplaatst door platform
Ik wil een synth aankopen, niet via ebay, maar verkoper zegt een ebay-user te zijn.

Zijn ebay gebruikersnaam is z8t, heeft iemand al eens aankopen gedaan bij deze meneer?
Hoe kan ik het beste checken of hij wel is wie hij zegt dat hij is?Het gaat hier om aanzienlijk wat geld, dus alle tips zijn welkom.

Bvd :)
Stel je wil een Korg vocoder kopen dan zou je hem kunnen mailen..

Dit is zijn feedback: http://cgi2.ebay.nl/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewFeedback&userid=z8t

Allemaal positief.

Ebay > Zoeken > Op gebruiker > het nummertje tussen haakjes aanklikken.

Ook leuk is om dan de objecten aan te klikken, dan zie je wat ie voor hoeveel gekocht of verkocht heeft.

z8t is een 'geen handelaar' op ebay op het gebied van exotische synths en andere aangelegenheden. Ik heb in het verleden wel eens geprobeerd om een leuke bak bij hem te scoren, maar hij doet dat soort dingen alleen voor woekerprijzen weg. Dus ging het hele verhaal voor mij niet door. :)

Ok dus jullie kennen z8t dus wel, beter..

Weten jullie toevallig ook of hij Donald heet? Zo heeft hij zich nl voorgesteld.
En is het mogelijk om via ebay (of een andere weg op het telefoonboek na) iemands persoonsgegevens te checken?

nogmaals thanx

Ok dus jullie kennen z8t dus wel, beter..

Weten jullie toevallig ook of hij Donald heet? Zo heeft hij zich nl voorgesteld.
En is het mogelijk om via ebay (of een andere weg op het telefoonboek na) iemands persoonsgegevens te checken?

nogmaals thanx
Ja, bijvoorbeeld door te zoeken in de Analogue Heaven (als het tenminste om Analoge gear gaat) naar trader en zijn naam. http://www.midiwall.com/archives/ah/

Verder nog op heel veel andere manieren, maar dat is vaak niet legaal... ;)

Re: Hoe doe ik een Ebay-user Identity-check?.

Let wel ff op dat die persoon zich misschien gewoon voordoet als een eBay gebruiker met goede feedbackscores.

Back