JelleWaltman
Ouwe rot
Hey mede forummers 
Na het luisteren van vele ingezonden tracks hier valt me iets op, er zijn heel weinig liedjes. In de zin van, couplet refrein, bridge..etc. veel meer voortbordurende arrangementen en instrumentale dancetracks.
Zijn "liedjes" uit de mode? Zelf maak ik vooral gewoon liedjes, in een nieuwerwets jasje met 80s invloeden, maar toch.
Ik ben benieuwd wat de redenen zijn, het valt gewoon op
Vroeger had ik ook geen zangeres, advertentie op marktplaats maakte daar een einde aan, en ben daar HEEL blij mee

Na het luisteren van vele ingezonden tracks hier valt me iets op, er zijn heel weinig liedjes. In de zin van, couplet refrein, bridge..etc. veel meer voortbordurende arrangementen en instrumentale dancetracks.
Zijn "liedjes" uit de mode? Zelf maak ik vooral gewoon liedjes, in een nieuwerwets jasje met 80s invloeden, maar toch.
Ik ben benieuwd wat de redenen zijn, het valt gewoon op

Vroeger had ik ook geen zangeres, advertentie op marktplaats maakte daar een einde aan, en ben daar HEEL blij mee

. Ik kon in het begin ook niet wennen aan de structuren van de electronische muziek, met ihb trance. Het leek wel alsof men een drumcomputer aanzette op een preset en dat men ging noodlen met dat ene of die twee accoorden. Er zat geen progressie in de muziek, er werd geen verhaal verteld. Maar hoe langer je ernaar luistert, des te meer je er oudere elementen in herkend. Eigenlijk, net zoals alle popmuziek zich ontwikkelt: in het begin is het ruk, maar dan wordt er inventiviteit ingestopt.