hallo daar kan me iemand vertellen met welk programma ik het beste nieuwe patches of banks in mijn wavestation kan zetten alvast bedankt cheerz gracerooms
Bome's SendSX en MIDI-OX. Alletwee freeware. Als het om .mid files gaat, voldoet je sequencer ook. Ik gebruik zelf altijd Bome's SendSX voor .syx en .mid files: simpel en doeltreffend.
hallo bedankt voor de reacties het is een hardware wavestation ex keyboard trouwens kan ik die ook resetten zodat alle fabrieks instellingen er weer zijn? peace gracerooms
Misschien juich je te vroeg. Na een reset op mijn wavestation SR bleken niet de juiste banken geladen te zijn. Als ik mij goed herinner, bestonden 1 of 2 banken uit dezelfde patches. Ik heb toen via internet de factory data weten te bemachtigen en in de Wavestation gedumpt (sysex). Op Korg Forums vind je o.a. de factory data. Misschien ken je deze sites al, maar hier en hier vind je nog meer patches.
inderdaad na het resetten was er niet meer veel wavestation,maar heb met sendxs er alles weer terug.man!! i love my analogs so much better peace gracerooms
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.