Remixers gezocht, no joke, only for serious fuckers!

Ik ga vanavond de hele avond aan de track werken Sirjames, en dan met een beetje geluk kan ik hem morgen posten!

heb helaas nog geen tijd gehad om verder te werken...hopelijk dit weekend weer....

nog even een tussentijdse update van mijn remix. Het arrangement is zo goed als af nu, alleen de mix klinkt nog niet echt lekker volgens mij. ik heb een aantal opties lopen op 2e hands monitoren dus ik hoop die binnenkort te kunnen gebruiken om hem opnieuw te mixen. Verder is 'tie best cool geworden al zeg ik het zelf.
De voice sample komt trouwens uit het de PC game Alpha Centauri. In het geval van release zal deze dus óf gecleard moeten worden, óf eruit gehaald, maar goed dat zien we dan wel weer ;)

download hier: http://music.planetz.com/pulsar/Destano_remix.mp3

ik heb gisteren nog wel even mijn track aangepast: bassline is iets minder hard in de mix en ook compressie is anders/minder.

gr
RV

hmm... ik ben nieuw hier dus don't blame my onwetendheid...

Wanneer is de deadline voor het in leveren van de track?

Btw... SirJamez jij draait toch techno? of heb ik dan iemand anders voor me...

mmm... ben ik gek of is ie ineens van detroit techno naar een soort trance/progressive gegaan?? in mijn herinneringen was de 1e mix veel spannender!

Nou dan moet je nog maar eens in je herinneringen kijken hoor. Het stuk wat ik eerst gepost had is namelijk vrijwel identiek aan de eerste 2.5 minuten in deze track. Daar heb ik bijna niets aan veranderd, alleen zit er nu een meer progressive/breakbeat stuk achteraan en dat is ook een voortzetting van hetzelfde thema maar dan met wat trance loopjes erbij. Vond hem zelf wel lekker zo :)

Origineel geplaatst door forcesupreme
hmm... ik ben nieuw hier dus don't blame my onwetendheid...

Wanneer is de deadline voor het in leveren van de track?

Btw... SirJamez jij draait toch techno? of heb ik dan iemand anders voor me...

hey man

deadline is over ongeveer 2 a 3 weken. enne ik draai al lang geen techno meer
maar banging house..

ik draaide vroeger harder dan dj rush en toen zei men dat ik gek was, toen ging dj rush draaien en
was het een hype, reden voor mij om een andere kant op te gaan..

Origineel geplaatst door djsirjamez
ik draaide vroeger harder dan dj rush en toen zei men dat ik gek was, toen ging dj rush draaien en
was het een hype, reden voor mij om een andere kant op te gaan..

op het verkeerde moment de verkeerde keuzes gemaakt misschien? maar je draait toch wat JIJ wil, niet wat een ander ervan vind, doe je dat wel, dan.. :bekdicht: ;)

ik doe ook wat ik wil, toen deed ik dat en omdat het die kant uit liep kreeg ik meer een hekel aan de kortzichtigheid van die scene.. dus ben ik mij breder op gaan stellen en maak nu dit.. ik ben van oorsprong iemand uit de hip hop wereld.. dus die combinatie tussen hip hop en house maak ik nu meer.. :-)

daarom binnenkort ook een eigen labeltje met een freaky release waar een heel concept aan hangt. omdat ik gewoon mijn eigen ding doe! :-D

ach man! concepten, dat doet iedereen al, da's achterhaald! :D :D

ik doe ook wat ik wil, toen deed ik dat en omdat het die kant uit liep kreeg ik meer een hekel aan de kortzichtigheid van die scene.. dus ben ik mij breder op gaan stellen en maak nu dit.. ik ben van oorsprong iemand uit de hip hop wereld.. dus die combinatie tussen hip hop en house maak ik nu meer.. :-)

daarom binnenkort ook een eigen labeltje met een freaky release waar een heel concept aan hangt. omdat ik gewoon mijn eigen ding doe! :-D

K dan, ben benieuwd ! Persoonlijk kom ik nergens uit en hou ik overal van, van snoeiharde hiphop, naar rock 'n roll, via de house weer terug naar klassieke stukken.. i luv it ! :luv:

techno wereld kortzichtig? ik vind dat een beetje een kortzichtige opmerking ;) ! Volgens mij is techno een van de meest vrije en brede stijlen in de dance scene! En daarbij scheelt techno niet veel van je productie.

ik ga straks of anders morgen avond (op zekers) beide tracks goed beluisteren.

hopelijk volgen er nog meer!

Mijne volgt deze week...(week 7)
Heb t druk op mijn werk, wordt dus weer nachtwerk:D
Laat wel weten als ie zo goed als klaar is.

Michael.

Back