jaimiefanatic
Jaimie Fanatic
zijn er al wat remixjes af?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door King of Snake
download hier: http://music.planetz.com/pulsar/Destano_remix.mp3

Origineel geplaatst door forcesupreme
hmm... ik ben nieuw hier dus don't blame my onwetendheid...
Wanneer is de deadline voor het in leveren van de track?
Btw... SirJamez jij draait toch techno? of heb ik dan iemand anders voor me...
Origineel geplaatst door djsirjamez
ik draaide vroeger harder dan dj rush en toen zei men dat ik gek was, toen ging dj rush draaien en
was het een hype, reden voor mij om een andere kant op te gaan..

ik doe ook wat ik wil, toen deed ik dat en omdat het die kant uit liep kreeg ik meer een hekel aan de kortzichtigheid van die scene.. dus ben ik mij breder op gaan stellen en maak nu dit.. ik ben van oorsprong iemand uit de hip hop wereld.. dus die combinatie tussen hip hop en house maak ik nu meer.. :-)
daarom binnenkort ook een eigen labeltje met een freaky release waar een heel concept aan hangt. omdat ik gewoon mijn eigen ding doe! :-D

ik doe ook wat ik wil, toen deed ik dat en omdat het die kant uit liep kreeg ik meer een hekel aan de kortzichtigheid van die scene.. dus ben ik mij breder op gaan stellen en maak nu dit.. ik ben van oorsprong iemand uit de hip hop wereld.. dus die combinatie tussen hip hop en house maak ik nu meer.. :-)
daarom binnenkort ook een eigen labeltje met een freaky release waar een heel concept aan hangt. omdat ik gewoon mijn eigen ding doe! :-D
! Volgens mij is techno een van de meest vrije en brede stijlen in de dance scene! En daarbij scheelt techno niet veel van je productie.Origineel geplaatst door djsirjamez
ik ga straks of anders morgen avond (op zekers) beide tracks goed beluisteren.
hopelijk volgen er nog meer!