Elektrische drumstel

Beatbakker

Stamgast
ik ben van plan om volgende maand een elektrische drumstel te halen.
nou ligt mijn budget rond de 400 euro.
ik zag dat er niet heel veel rond deze prijs waren.
mischien dat iemand hier nog een tip heeft?

ik ben van plan om volgende maand een elektrische drumstel te halen.
nou ligt mijn budget rond de 400 euro.
ik zag dat er niet heel veel rond deze prijs waren.
mischien dat iemand hier nog een tip heeft?

Tel er 200 euro erbij en je hebt een hele mooie Roland, de HD1

HD-1.jpg

ja nieuw koop je voor 400 euro echt niks fatsoenlijks, het begint bij zo'n 799

met een roland v-drum setje... td3 dat heb je iets wat ok is... vanaf 1759 heb je de nieuwe td9kx met een heel uitgebreide module met redelijk wat programmeer opties, maar ook heel belangrijk: 4 'ketels" met gaasvellen ( mesh heads)

je zou kunnen zoeken naar een yamaha setje, maar dan tweedehands gezien je budget, en dan moet je nog ERG veel mazzel hebben.
Ik zag toevallig vandaag nog opmarktplaats een roland td3 voor 599 staan, dat is een echt goeie deal. maar voor 400 heb je echt alleen maar crap.. koop geen Haman oid dat is echt kinderspeelgoed, al moet je wel een beetje weinig van je kinderen houden wil je ze die rommel geven .. ( ok nu draaf ik door ..) maar ik zou het niet kopen ivm slechte sounds, geen lekkere respons vande pads en een hoge latency ( = voor drummer funest).
Of je zou genoegen moeten nemen met wel zelf kunen drummen maar dan geen echte drumkit maar bijvoorbeeld een envoudiger versie van bv. zoiets:

http://nl.youtube.com/watch?v=YDvSXmSHKKE

met excuses voor de presentatie

( edit) Lol maddaonna was me net voor.. ik moet zeggen: die hi hat heef t best een realistische respons, maar dat is inderdaad waar het begint....

bedankt voor de reacties mensen..
mischien moet ik dan idd nog maar even doorsparen.
@ man t die Roland Handsonic HPD15 lijkt me niks haha

Back