Hardware Synth Vs Soft seq

bbq

Ingeburgerd
Een simpele vraag, denk ik.

Ik wil een hardware synth kopen omdat ik niet echt genoeg goede hardcore klanken krijg uit mijn soft synths, hier is natuurlijk veel commentaar op te geven maar daar gaat het nu niet om. Is het mogelijk om een synth als bijv. een Virus of een Alpha Juno te gebruiken in FL Studio, want hier werk ik zelf het lekkerst mee.

Alvast bedankt voor enige moeite!

Gr Wouter

ff googlen had je al veel tijd gescheeld en in je handleiding kan je dit ook zeker terug vinden:)

Maar omdat ik geen zin heb om heel flauw te doen....Ja dat kan,je moet een midi out generator inladen....deze staat uit mijn hoofd gezegd gewoon bij je plug-ins(werk sinds een tijd met ableton dus weet niet heel zeker of je hem daar kan vinden)

Vervolgens zorgen dat je de juiste midi kanalen toewijst aan zowel de sytnh als in die midi plug-in en het zou moeten werken....

Lees voor dat je een virus ti koopt even het topic "ervaringen virus ti" door!!!
Het schijnt namelijk niet helemaal goed te werken met fl studio..Dat topic kan je hier op synthforum via de zoek functie wel terug vinden....Doe dit anders krijg je denk ik spijt.....Er is wel een oplossing hoor die heet ableton of cubase....

Verder kan het echt wel goed met softsynths,dus als je het puur voor de presets een virus ti koopt dan zou ik als ik jou was gewoon Nexus kopen(Y)

Uhm ik had het niet meteen over een TI aangezien het me wat risicovol leek als hij niet naar mijn wensen werkte met zo'n bedrag. Ik dacht zelf aan een C of een classic, aangezien je daar zwaar harde klanken uit schijnt te kunnen krijgen.

Uhm, de Nexus bevat toch alleen wav's die je kunt bewerken?
En wat is de basisprijs eigenlijk precies voor zoiets dan?

Back