prauw pauw pauw sample

artists-choice

Ouwe rot
Nu hoorde ik laatst een nummer waar de bekende prauw pauw pauw sample inzat. In nieuwsgierigheid waar die vandaan komt heb ik al me sample cds na geluisterd maar kan hem nergens terug vinden. Dacht eerst aan de bekende en veel gebruikte cd's van uebershall techno trance essentials en house essentials maar daar staat die dus niet op... vengeance kan ik de sample ook nergens op terug vinden.

Of ik kijk ergens overheen of ik heb de cd gewoon niet... ben erg nieuwsgierig wie mij ermee kan helpen op welke cd de sample staat.

hieronder even een link naar de clip van het nummer... het gaat dus om de prauw pauw pauw sample.

http://nl.youtube.com/watch?v=U5KEdb-g_6Y

Alvast bedankt!

Nu hoorde ik laatst een nummer waar de bekende prauw pauw pauw sample inzat. In nieuwsgierigheid waar die vandaan komt heb ik al me sample cds na geluisterd maar kan hem nergens terug vinden. Dacht eerst aan de bekende en veel gebruikte cd's van uebershall techno trance essentials en house essentials maar daar staat die dus niet op... vengeance kan ik de sample ook nergens op terug vinden.

Of ik kijk ergens overheen of ik heb de cd gewoon niet... ben erg nieuwsgierig wie mij ermee kan helpen op welke cd de sample staat.

hieronder even een link naar de clip van het nummer... het gaat dus om de prauw pauw pauw sample.

http://nl.youtube.com/watch?v=U5KEdb-g_6Y

Alvast bedankt!

wat een compleet en totaal baggernummer......

i.d.d. volgens mij gewoon een kutexcuus voor een shameless plug.
Zelfs te banaal voor een skihut CD wat een brakke zooi zeg.....

als dat sampletje ergens te vinden is moeten direct alle samplecd's geruimd worden

i.d.d. volgens mij gewoon een kutexcuus voor een shameless plug.
Zelfs te banaal voor een skihut CD wat een brakke zooi zeg.....

hahaha..nou idd...ik schrok er van...eetlust weg, ongeloof wat betreft de muzieksmaak van een ander...Zelf mijn Mac ging er van rillen

Het is gewoon niet te geloven.Er zijn mensen die hier tijd, geld en weet ik veel meer aan spenderen....

Ze zouden hier 3 maanden gevangenis voor mogen krijgen...in de cel met heel de dag dit nummer op...hahaha

Das knap, mijn Mac trilt totaal niet, maybe toch eens naar de Mac Dealer gaan haha flauwe grap. Anyway gaat me niet om het nummer maar om de sample want haha dat dit soort muziek hier niet in de smaak valt daar was ik al achter, en das ook helemaal geen probleem haha vraag alleen wat hulp voor die sample, toch normale vraag lijkt me.. :biertje:

doe ons dan allemaal een plezier en noem de exacte tijd dat die komt even?

Das knap, mijn Mac trilt totaal niet, maybe toch eens naar de Mac Dealer gaan haha flauwe grap. Anyway gaat me niet om het nummer maar om de sample want haha dat dit soort muziek hier niet in de smaak valt daar was ik al achter, en das ook helemaal geen probleem haha vraag alleen wat hulp voor die sample, toch normale vraag lijkt me.. :biertje:

ja het is dat rollende opzwepende stemgeluid wat je wel vaker hoort in latijnsamerikaanse muziek..

doe ons dan allemaal een plezier en noem de exacte tijd dat die komt even?

Volgens mij i.i.ig. tussen 0:40 en 0:42, daar bij die dame met zwart-wit motief bikini :D

tip ; download de nor g2 editor demo
en ; pak een zaag tand zaag doormidden
plakter wat squares tegen aan
een negatieve lfo [liefst saw ook weer netjes gestript letterlijk van zn barziliaanse hormonishe tegen tonen ,...
stop t in een vocoder wel ems ,...en schreeuw zelf aan de andere kant preeaw 3x ,..../naakt op straat
waar woonje :kroon:

Back