prauw pauw pauw sample

whoo is gewoon nog nederlands ook !
heeft samengewerkt met " pussycat "
das die chick met die rob de nijs split [80ies ]
http://nl.youtube.com/watch?v=pKe4BwbFwpo&feature=related

asje hun nodig hebt omje carriere van de grond te laten komen
dan beginb ik een duet met nico haak ....astie drnogwas
[respect honky tonky pianisie +]

http://www.youtube.com/watch?v=ZBVG3u-527E&NR=1
lekker bezig die gast zingt gewoon door t journaal heen
:kont::stupid

egt lachwekkend
daaris hier ook ruimte voor ; t nederlands lied
iemand wels jhonnie hoes zn stuud gezien whooo:doei:

de bekende prauw pauw pauw sample
QUOTE]

Komt vast uit een van die onovertroffen PSR keyboardjes van Yamaha :kroon:
Zit naast die 3 verschillend gepitchte varkensblasen *D

Come on man, you can do better!!

:doei:

WTF?!!!?!?!???!!?

Vettige piratenhit heb je daar! Ik kom niet meer bij van het lachen! Die erik dikeb clip en klaar shit is sowieso te geestig....DJ Ventil Rules!

Jeuz, wat off-topic gezeik weer allemaal... er wordt alleen maar naar 't ene sampletje gevraagd, niet hoe iedereen 't nummer/de clip vind...

Maar idd zoals hier en daar sporadisch wordt aangegeven: diverse yamaha/roland/korg keyboardjes waarschijnlijk? (heb je dus niks aan..), of misschien rippen van salsa-achtige verzamel CD's?

NEEM aan dat er ook wel specivieke Salsa-sample CD's zijn..
Check even deze site

Succes iig.

Jeuz, wat off-topic gezeik weer allemaal... er wordt alleen maar naar 't ene sampletje gevraagd, niet hoe iedereen 't nummer/de clip vind...

Maar idd zoals hier en daar sporadisch wordt aangegeven: diverse yamaha/roland/korg keyboardjes waarschijnlijk? (heb je dus niks aan..), of misschien rippen van salsa-achtige verzamel CD's?

NEEM aan dat er ook wel specivieke Salsa-sample CD's zijn..
Check even deze site

Succes iig.

Laat een draad toch lekker spontaan lopen...zoutloos "das niet on-topic" commentaar...wat wil je als je een nummer van youtube uitzoekt van dusdanig belaberde kwaliteit..

thnx man.. het probleem is juist dat ik graag wil weten van welke cd die afkomt haha.. best service ken ik al al te goed :D Ik kon de sample al maar kom er gewoon neit op waar die nog eens opstaat.. heb alles al afgezocht en denk maybe weet iemand waar die opstaat. Ach laat maar lekker offtopic gaan. Wel zo gezellig toch ;)

Wel enorm bedankt voor het meedenken.

thnx man.. het probleem is juist dat ik graag wil weten van welke cd die afkomt haha.. best service ken ik al al te goed :D Ik kon de sample al maar kom er gewoon neit op waar die nog eens opstaat.. heb alles al afgezocht en denk maybe weet iemand waar die opstaat. Ach laat maar lekker offtopic gaan. Wel zo gezellig toch ;)

Wel enorm bedankt voor het meedenken.

IDD GEINTJE
ASJE MAAR IETS LEUKES TEREUG ZEIKT !
WAS OOKS EEN MENEER DIE SERIEUS NEDERLANDSE MUZIEK MAAKTE
EN WILDE EEN ACCODION GESAMPLED HEBBEN D8IK
NA DIE KREEGT OOK VOOR ZN KIEZEN ,...
TSJA
GEMIDDELDE LEEFTYD IS HIER DAN OOK ,.....OF BOVEN DE 40 EN ONDER DE 20

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA@ ELECTROVOLT
elektrovolt hierzo

kijk rick ast ley mag dan wel van koffie jufrouw naar artiest gerold zijn
algemeen bekend
maar hy heeft wel een werk woord naar zich laten vernoemen ...;
http://www.youtube.com/watch?v=qmPmIJyi0sc&feature=related

Hee Brian,

Ik kwam vorige week waylon tegen, (die de track geproduceerd heeft), en ze hebben die sample gewoon zelf ingeschreeuwd. (vandaar dat ie ook niet zo lekker op toon ligt). Dus gewoon achter de mic stappen, en een aantal takes opnemen, en de beste eruit knippen...

GRTZ

Das dan knap! want die sample die heb ik in meer tracks gehoord ;) Komt goed!!.. heb het voor een productie inderdaad ook al zelf laten in schreeuwen.. nog leuker ook.. Maar was toch benieuwd waar die vandaan kwam.

Back