De zoveelste in de rij, ik weet het.
beetje zoals protohuman,
Ikzelf ben nu zo ook bezig, mijn laptop (ik ben zo enkele maanden bezig, maar ik probeer te wachten met koopjes tot in de vakantie; nog een maandje blok te gaan) slaagt er in met net ietsjes latency op te nemen en weer te geven. Vlot inspelen is doenbaar, maar dan wel ff Vista neerhalen naar 2000look etc.
Ableton Live Lite 5 (zat bij mijn Keystation), Sibelius4 (geleend nog), VDJ (demo, gwn grappig) , wat brol van't net, Acer,duo, 2GHz, 2gigRam, Vista
, onboard geluid..(wel met DVI etc, twas zo'n nieuw multimedia ding, 3maand oud ofzo). Nooit alles tegelijk!
Om die latency's op te lossen, en een mooie overgang/integratie te hebben naar mijn synth/mengpaneeltje/monitors, dacht ik aan een ... geluidskaart (FW, zover ben ik al), maar ik vroeg me af,
is deze don or not done, is Behringer werkelijk overal slecht?
Is hier nog iets over geweten op het sf?
of iets anders, toch maar?
Ik heb namelijk niet echt meer nodig, ik gebruik zelfs nog geen gebalanceerde kabels...
Mijn centjes gaan tot rond 150-180,- maar als het goedkoper kan, graag!
output hooguit 4, input minstens 2, liever 4, mag meer
(fervent studentje
, geketend in leuven voor de moment)
beetje zoals protohuman,
Ikzelf ben nu zo ook bezig, mijn laptop (ik ben zo enkele maanden bezig, maar ik probeer te wachten met koopjes tot in de vakantie; nog een maandje blok te gaan) slaagt er in met net ietsjes latency op te nemen en weer te geven. Vlot inspelen is doenbaar, maar dan wel ff Vista neerhalen naar 2000look etc.
Ableton Live Lite 5 (zat bij mijn Keystation), Sibelius4 (geleend nog), VDJ (demo, gwn grappig) , wat brol van't net, Acer,duo, 2GHz, 2gigRam, Vista
, onboard geluid..(wel met DVI etc, twas zo'n nieuw multimedia ding, 3maand oud ofzo). Nooit alles tegelijk!Om die latency's op te lossen, en een mooie overgang/integratie te hebben naar mijn synth/mengpaneeltje/monitors, dacht ik aan een ... geluidskaart (FW, zover ben ik al), maar ik vroeg me af,
is deze don or not done, is Behringer werkelijk overal slecht?
Is hier nog iets over geweten op het sf?
of iets anders, toch maar?
Ik heb namelijk niet echt meer nodig, ik gebruik zelfs nog geen gebalanceerde kabels...
Mijn centjes gaan tot rond 150-180,- maar als het goedkoper kan, graag!
output hooguit 4, input minstens 2, liever 4, mag meer
(fervent studentje
, geketend in leuven voor de moment)