Ursamajor
Pompen met die Bass
Let ook op de resolutie van het scherm. Soms hebben 15 en 17 inch schermen dezelfde resolutie, dus heb je er ook geen voordeel bij om een groter scherm te nemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Menno,
Die Steinberg kaart klinkt goed. Ik ga me daar eens in verdiepen. Overigens ligt het budget eerder rond de €1000, maar er is zoveel te koop dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Maar ik gebruikt sowieso Cubase, dus een geluidskaart die daar optimaal mee werkt lijkt me geen slechte keus.

Ik zoek een nieuwe audio interface.
Of is het mogelijk om soort van usb>>firewire adapters te kopen?
44.1 - 96kHzIk zoek een nieuwe audio interface.
Huidige model: Emu 1212m PCI
Deze heeft echter maar 1 output (aanloog) (bij geen gebruik van adat).
Ik zoek een interface (extern, liefst USB) met:
minimaal 2 analoge stereo outputs
minimaal 1 stereo input
Toepassing:
Produceren in Ableton
Dj'en via Traktor (en dus minimaal 2 decks gebruiken die ik apart naar externe mixer wil sturen)
Eventueel zou ik het uitgaande signaar van traktor door Ableton heen willen lussen om zodoende de effecten in ableton te kunnen gebruiken.
Ik gebruik hem met name op mijn PC. Echter zie ik het ook nog wel gebeuren dat ik op midden-termijn een laptop koop om af en toe op een feestje te kunnen draaien via traktor. (vandaar de voorkeur naar USB... want ik weet niet of firewire een probleem zal vormen op de laptop. Of is het mogelijk om soort van usb>>firewire adapters te kopen?
Budget +/- 250/300 euro (mag ook 2e hands)
Op dit moment op het oog:
Native Instruments Audio 6
is een top interface i.c.m. traktor.. maar weet niet of deze beperkingen heeft v.w.b. produceren
Kost 270 euro
Focusrite Scarlett 8i6
Kost 250 euro
Focusrite Saffire 6
Kost 172 euro
Focusrite Saffire Pro 14 FireWire
Kost 220 euro
Focusrite Saffire PRO 24 FireWire
Kost 250 euro
Focusrite Saffire PRO 24 DSP FireWire
Kost 300 euro
Ik heb zojuist een aanbod gekregen voor een Focusrite Saffire LE versie. Dit voor 75 euro.
![]()
Is mijns inzien een zeer scherpe prijs. Kunnen jullie deze interface aanbevelen?
(belangrijkste is dat ik er niet op achteruit ga t.o.v. mijn EMU 1212m PCI interface)