Korg EMX Pattern set probleem

notwist

Nieuwkomer
Goeiedag,

Het lukt mij niet om op mijn korg emx aan een step toets een pattern toe te wijzen. Als ik de uitleg van de handleiding uitvoer raak ik er niet.

Alvast bedankt voor de hulp

Simpelweg shift + patternset indrukken. terwijl je deze ingedrukt houdt druk je de betreffende steptoets in.
Hierna met je dial je pattern kiezen en ...... weer op pattern set drukken
:doei:

wat mij opviel met de ESX was dat je dat niet kan opslaan in de hoofdfile (heeft de emx dat ook?).
Ik heb die functie één keer gebruikt, gelukkig vlak voordat ik live opmoest heb ik alles ingesteld omdat we haast hadden en ik hem daardoor tussen door niet uit heb gezet. Volgende dag waren die instellingen weg terwijl ik alles had opgslagen.

Goede vraag trouwes. Volgens mij zou dat gewoon opgeslagen moeten worden in je ALL file.

Hoewel ...... met de wave organiser voor de sx zie je deze informatie verder ook nergens staan. Hmmmmm?

wat mij opviel met de ESX was dat je dat niet kan opslaan in de hoofdfile (heeft de emx dat ook?).
Ik heb die functie één keer gebruikt, gelukkig vlak voordat ik live opmoest heb ik alles ingesteld omdat we haast hadden en ik hem daardoor tussen door niet uit heb gezet. Volgende dag waren die instellingen weg terwijl ik alles had opgslagen.

Volgens mij moet je de global knop indrukken en saven...hij is even uit logeren dus kan het niet voor je testen.

Back