voor iedereen met een tr 808

ja inderdaad, die prijzen zijn de laatste jaren flink gestegen!
over het algemeen moeten de amp stages iets meer gepusht worden voor een 808 klank, de meesten klinken gewoon te dun. de miami demo van Hanz klinkt erg goed btw.

ik zat eraan te denken een miami te kopen, maar idd ruim 800 euro voor een drumcomputer zet me beetje aan het denken wel of niet...

als goedkopere optie is misschien de MFB 522 wel wat
Klinkt totaal niet als een 808 naar mijn mening, misschien de bassdrum dan nog wel aardig, maar als je écht voor alles van de 808 sound wil gaan moet je iig niet de MFB 522 aanschaffen.

na 2 jaar geen 808 gehad te hebben mag ik mij vanaf vandaag weer gelukkig prijzen met het opnieuw in bezit zijn van een TR808. :okdan:

Felicitaties 8) :okdan: en nu niet meer wegdoen :geslaagd: er is toch niets die echt een tr808 kan vervangen.

daar moet op gedronken worden, hi ha ho! (ik grijp elke gelegenheid aan)

:baco:

de 808 zit ook al de hele tijd te flirten met de 101. word er bijna jaloers op. :P

attachment.php

Attachments

• 808101.jpg
    808101.jpg
    44,3 KB · Bekeken: 97
nice RSB :)

Ik heb nog steeds een gratis revisie in de aanbieding.

Je koopt de revisie setjes bij touched by sound of technology transplant en ik installeer ze voor je.

De oude parts wil ik dan graag houden voor knutsel projecten. :mega:

Iemand intresse ?

Wat blijft Sexual Healing toch een lekkere drumpattern...

http://soundcloud.com/hanz/miami-healing

Zo klinkt een Miami dus met een snufje galm op clap/claves, wat compressie en tapesimulatie.

heb je het nou over dat de snare niet hard genoeg staat zoals in het origineel of omdat je echt geluids verschil hoort. want op elke 808 kan je ook een klein beetje tweaken toch.

ik heb eigenlijk niet echt zin in het uit zoeken van de drum tab sexual healing. anders maak ik een versie en dan het verschil beluisteren.

dus iemand die weet waar de drum tab staat van sexual healing ?

Doe jij maar effe zoeken en printen. Mag je hem de volgende meeting in mijn 808 zetten :D

Wat blijft Sexual Healing toch een lekkere drumpattern...

http://soundcloud.com/hanz/miami-healing

Zo klinkt een Miami dus met een snufje galm op clap/claves, wat compressie en tapesimulatie.

:halleluja jep, dat blijft het.... ben ook wel voor een printje :engel:

Back