voor iedereen met een tr 808

op EBAY.de zijn er sowieso al 3 die met 2.800 inzetten, maar via PM al vanaf 1.800 willen schakelen. zal met goed onderhandelen misschien nog wel meer rek in zitten

op EBAY.de zijn er sowieso al 3 die met 2.800 inzetten, maar via PM al vanaf 1.800 willen schakelen. zal met goed onderhandelen misschien nog wel meer rek in zitten

Bedoel je met schakelen dat ze met E1800 ook genoegen nemen?

ja, als je muntjes hebt liggen en in de auto springt buiten ebay (fees) om dan kan er blijkbaar nog een hoop. ik sluit altijd deals buiten ebay om. zonde om mijn geld aan ebay te geven.

Ja blijkbaar. Vorige week stond er een mooie op, zo goed als mint E3000. Hij bood hem na een bod van E2000 aan voor E2500 verzekerd verzonden etc Dag later wassie al weg.

Toch maar eens wat meer PMen.

Ebay protectie heb je dan niet, of stelt dat toch niks voor?

i.d.d. contact via PM voorstellen buiten ebay op te halen, voelt het allemaal goed dan gewoon ff dagje heen en weer rijden.

soms is het goedkoper om een vliegticket te kopen en hem op te halen, heb ik wel eens overwogen. ik ben zelfs eens naar berlijn gereden voor een super goedkope oberheim.. maak er metteen een weekendje van :)

kan prima monotron z'n kamer en monitoren zijn, 5.25" monitoren geven sowieso geen booom en staande golf in kamer is ook weg boooom......

Ik denk dat dat "geen BOOOM" verhaal voor het grootste gedeelte te maken heeft met het bereik van je speakers etc. Mijn 808 heeft een hoorbare booom van max 3sec over mijn afluister monitors, maar als ik op de scope kijk dan loopt die wel veel langer door maar hoor ik hem alleen niet meer.

LOL de synthforum experts zullen het wel weer even vertellen :gaap:

Hier heb je een sample van mijn 808 BOOOM van geen naar full decay . Go Figure~!
Moet maar weer eens naar een 808 dokter, want de decay wordt alleen maar minder.

De distorted sample is de 808 kick ongeveer anderhalf jaar geleden opgenomen. Dat was toen op full decay. Al een stukje langer maar geen lange kick iig...

Attachments

• 808 broken decay.mp3
    179,5 KB · Bekeken: 126
  • 808 kick distorted.mp3
    222,3 KB · Bekeken: 129
ja natuurlijk je decay stuk is natuurlijk ook een optie, maar daar gingen wij even niet van uit ;;)

LOL de synthforum experts zullen het wel weer even vertellen :gaap:

Aangezien je mij quote, zal je mij wel bedoelen met expert, daarvoor mijn dank :P
Maar als het niet klopt wat ik zeg moet je dat weerleggen, want ik krijg het idee dat jij denk dat ik onzin uitkraam :)

en Raphie, niet teveel in de "wij" vorm praten met mij in 1 zin ok haha ;)

monotron die van jou is hartstikke kaduk.......
mist niet een beetje decay, maar gehele decay is stuk, + rare klik en beeptone
de distorted version zit ook een hele vreemde rakketakketakke doorheen. niet goed....

Zo hey, die piep in de BD.

En die tik? zendt de 808 een pulse uit op elke step ofzo?

Wat was in eerste instantie de reden om een TR-8 te kopen?

Nieuwsgierigheid eigenlijk. Maar, het is zeker geen onding, alleen niet geschikt voor mij. Of anders gezegd, ik zie geen toegevoegde waarde bovenop wat ik al heb.
Hij klinkt leuk, meer niet. De TR-808 klinkt gewoon beter, punt.

cosmetisch moet je zelf beslissen waar je genoegen mee neemt, qua sounds zou ik ze sowieso op locatie goed uitluisteren om gevalletjes monotron te voorkomen

Net even dezelfde "snelle bassdrums" sequence gedaan met de TR-8. Geen accent gebruikt.

Attachments

• TR-8_BD.mp3
    2,7 MB · Bekeken: 117
Back