Gestart hier in 2002.

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
En nog hier en nog even zot op synth's en vr:halleluja
Maar wat me bezig houd is wie er in 2002 en ervoor nog bezig is met synth's,met componeren,wie er nog jengelt op een keyboard en er nog altijd plezier mee beleefd,wie er van straat blijft en er verder lustig tokkelt op hun klavier.Beroemd of niet,enige faam gemaakt of niet,doodgewoon net als ik elektronisch muziek maakt voor jezelf of intussen beroeps,met dezelfde instrumenten nog van toen.Met andere woorden.Wie zijn jullie nu ondertussen?

ik ben ver voor 2002 begonnen :D, maar er nog bepaald niet zat van. Ik spendeer op dit moment nog steeds zo'n 2 uur per dag aan het spelen op synths en piano. Het mooie is dat ik nog elke dag bijleer, dus ik vermoed dat ik dit tot aan mijn dood zal blijven doen :D (wat hopelijk nog lang mag duren)

Ik maak al eigen synthesizer-muziek(jes) sinds 1991/92. Klinkt bijna als een ouderwetsche winckel:

Shortwave Recordings - Anno 1992

:D

En dat zal niet ophouden, ben sinds laatste jaar weer bijna intensief ermee bezig, zoals in het eerste decennium tot 2001. Toen ik begin 2003 lid werd van deze club, was het snel gedaan met de inspiratie... Hahaha... nee dat had ook andere oorzaken: relatie, verhuizing, werk... Maar sinds begin 2008 rollen er weer regelmatig tracks van de lopende band.

En de studio: nog geen ultieme droomstudio, maar ik ben blij. Er staan ook wat leuke "middenklassers" ... haha.. (thnx, ro9.) Wordt allicht tijd voor wat update fotootjes in de studio-annex-crib draad. Ben wel ook tevreden met de inrichting. Alles heeft nu een duidelijke (en ook functionele) plek.

Mocht ik ooit in een bejaardentehuis terecht komen, dan:
a) heb ik de juiste stoel al, volgens sommigen dan...
b) mogen ze me wel een flinke kelderruimte in het tehuis aanbieden.

En zoals anderen zeggen: ik leer ook steeds weer bij, en daarom blijft het zo ontzettend LEUK!

Laatst gewijzigd:
Ik leer er alleen maar meer bij en ik krijg er alleen maar meer plezier in, dus we gaan nog lekker door :).

Ik zit nog niet zo heel lang op dit forum, maar ben al vanaf de 90'er jaren van de vorige eeuw met muziek als hobby. Nooit echt iets mee bereikt en amper geld mee verdiend, maar dat boeit me niet want ik doe het 100% voor de lol. Ik kan blij zijn als een kind met een nieuw electronisch speeltje, en ik kan ook blij zijn als ik een of andere vage soundscape of track in elkaar bats en de enige ben die het leuk vind :)

sjah ehm ben al heel mijn leven bezig met muziek
rond 2003 echt flink geartechnische quantum leaps gemaakt

ben erg blij met mijn setup en ik kan ook behoorlijk diep in een instrument duiken om maximaal te benutten....

:verkoght:

wat gaan jullie doen met het 10 jarige jubileum. 8o)

Nog steeds aan het leren:)

Daar sluit ik me bij aan.....het is idd een leerproces wat niet ophoudt....elke keer verbaas ik me weer van o zo zit dat en o zo doe jij dat....

Ben al vanaf kleins af aan met muziek bezig....eerste opnames waren met 2 draagbare cassette decks waar ik toen samen met mijn zusje onze eigen radioprogrammaatjes maakte....echt lachen,ik was toen 5 of 6.....daarna me eerste draaitafels van Dual met pitch!!! Op die tafels kon je een olifant laten rond draaien.....:dj:
Op een gegeven moment wat hardware aangeschaft en toen was het hek van de dam.....vanaf 2000 regelmatig optredens gehad en een eigen radioshow voor drie jaar lang, ondertusssen ook al in het buitenland opgetreden en nu richt ik me meer op de produceerkant aangezien ik het tijd vind dat er wat muziek van me in de winkels moet liggen.8~
Daarnaast ben ik totaal verslaafd geraakt aan DIY en het modden van ouwe meuk....wat je niet kan betalen dan maar zelf bouwen:okdan:
Dus me studiootje is groeiende maar er staan nog wat dingen op het verlanglijstje, maar ik kom goed rond met de spulletjes die ik nu heb.

Back