Florian Schneider verlaat Kraftwerk

Voor mijn idee eigenlijk nog maar 1.

Inderdaad. Alleen Ralf Hütter blijft nu nog over van de "originele" bezetting.

Jammer

Wil je dan kijken naar een stelletje opas achter hun rollators die met een laptop staan te kloten?

Wil je dan kijken naar een stelletje opas achter hun rollators die met een laptop staan te kloten?

Da's wel een beetje gemakkelijk... Kraftwerk blijft leuk, ook al zijn het -om met jouw woorden te spreken- een stelletje opa's achter laptops. Kunnen wel een potje breken :)

jammer, maar aan alles komt een eind :(

Precies. En over 500 jaar is Kraftwerk uitvinder van de Trance en heeft hebben als eerste elektronische instrumenten gemaakt zoals 909 etc. :D

... maakten die buiten réunies nog muziek dan ?
Af en toe. Moet altijd denken aan een cartoon in de Future Music, van vóór Expo 2000 toen ze al dik 10 jaar geen noot op plaat hadden uitgebracht. In die cartoon staan de heren in de studio. Florian draait aan een knopje dat 'biep' doet, waarop Ralf zegt: "Don't rush it Florian!"

Okay, nerd humor, maar ik kon er hartelijk om lachen.

florian in topvorm, ofwel meer nerd humor.

what are the songs that you are going to play tonight?

florian: "all"

Briljant diepte interview idd. :)

ik vroeg me eigenlijk altijd af of die gasten van Kraftwerk konden leven van hun CD verkoop...

Volgens mij was je standaard miljonair als je een top-10 had tijdens de jaren 70 en 80 in de VS. Ze hadden Autobahn en Das Model. Bovendien altijd een steady platenverkoop aan een redelijk trouw publiek. En dan nog eens herontdekt in de jaren '90 tot nu.

muziek = goed optreden sucks spijt van zelfs
en dat ze samen niks meerdoen
maakten ze nog nieuwe dingen dan / projectjes ofso ?????

laten ze toch gewoon weer die robots het werk doen

Kraftwerk_The_Robots.jpg

Aan alles komt een eind, zo ook Kraftwerk tzt. Maar de mannen hebben hun stempel meer dan gezet en dat telt uiteindelijk, toch?

Zo vrees ik de dag dat Depeche Mode hun stoppen zal aankondigen, maar ooit zal het gebeuren =(

Back