Bass Gepokt en gemazeld Lid sinds 11 oktober 2002 Berichten 10.063 8 januari 2009 #21 Lauwrence schreef: Zo vrees ik de dag dat Depeche Mode hun stoppen zal aankondigen, maar ooit zal het gebeuren Zie meer... haha hoe eerder hoe beter
Lauwrence schreef: Zo vrees ik de dag dat Depeche Mode hun stoppen zal aankondigen, maar ooit zal het gebeuren Zie meer... haha hoe eerder hoe beter
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 8 januari 2009 #22 Bass schreef: haha hoe eerder hoe beter Zie meer... zal zo rond de tijd zijn dat front er ook ook al mee gekapt is...
Bass schreef: haha hoe eerder hoe beter Zie meer... zal zo rond de tijd zijn dat front er ook ook al mee gekapt is...
onrust nv Onrust industriëele audio Lid sinds 12 november 2008 Berichten 3.034 Locatie In'n industriële bekisting op'n berg roestig ijzer 10 januari 2009 #23 HaHAHAHA DAF HAHAHAHA
Lauwrence Anan00b Lid sinds 17 juli 2004 Berichten 169 Locatie Voorne-Putten 11 januari 2009 #24 Bass schreef: haha hoe eerder hoe beter Zie meer... Ik kan me voorstellen dat een synthband die zich sinds 1981 al in stand weet te houden intimiderend op je kan overkomen (gebrek aan talent?). Maar dat je het nog en public durft toe te geven op een synthforum,
Bass schreef: haha hoe eerder hoe beter Zie meer... Ik kan me voorstellen dat een synthband die zich sinds 1981 al in stand weet te houden intimiderend op je kan overkomen (gebrek aan talent?). Maar dat je het nog en public durft toe te geven op een synthforum,
patrickpincher sound hunter Lid sinds 18 januari 2007 Berichten 961 Locatie in de diepmenselijke chaos 11 januari 2009 #25 Bass schreef: haha hoe eerder hoe beter Zie meer... 6 trak schreef: zal zo rond de tijd zijn dat front er ook ook al mee gekapt is... Zie meer... ... kan best zijn,.. maar zag ze nog bezig een jaar geleden,... en kon hun laatste cd best pruimen.. .. dus zou ik zo zeggen doe het ze gewoon maar na (of probeer het tenminste dan) ..
Bass schreef: haha hoe eerder hoe beter Zie meer... 6 trak schreef: zal zo rond de tijd zijn dat front er ook ook al mee gekapt is... Zie meer... ... kan best zijn,.. maar zag ze nog bezig een jaar geleden,... en kon hun laatste cd best pruimen.. .. dus zou ik zo zeggen doe het ze gewoon maar na (of probeer het tenminste dan) ..
R Ruud Teewen Nieuwkomer Lid sinds 26 februari 2009 Berichten 12 15 Maart 2009 #26 Tijden veranderen. Ik was zelf een enorme Kraftwerk fan maar draaide op een gegeven moment meer Can , Holger Czukay.
Tijden veranderen. Ik was zelf een enorme Kraftwerk fan maar draaide op een gegeven moment meer Can , Holger Czukay.
onrust nv Onrust industriëele audio Lid sinds 12 november 2008 Berichten 3.034 Locatie In'n industriële bekisting op'n berg roestig ijzer 15 Maart 2009 #27 Ik vind het nog steeds leuk, maar ik vind niet alle platen even goed(sommige vind ik zelfs suf).