Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik bezin me nog op reparatie of niet... Ik gebruik 'm nu nog steeds live, maar als ik een alternatief heb gevonden voor de rompler en sampler dan kan ik 'm uiteindelijk ook gewoon met pensioen sturen.

Daarmee wordt het wisselen van style (zo heette dat toch?) bedoeld. Hierbij hoor je altijd een 'hikje' omdat styles niet naadloos kunnen overlopen.
Ik vind het ook nog steeds een te gekke bak, alleen als je wel wat samples gebruikt wordt het algauw nogal traaaag bij het inladen....
Ik las ook dat Yamaha een laatste update voor de RS7000 had gemaakt waardoor het mogelijk was om te gaan sequensen in de TR x0x stijl.
Moet ik me er dan bij voorstellen dat je kan werken zoals op een echte TR 909 qua sequensing?
De onderste 16 knoppen (met leds bij) kan je dan gaan gebruiken zoals op de 909? Of zie ik dat verkeerd? De korg electribes hebben dit ook en dat is hun grote voordeel qua sequensing... .
Daarmee wordt het wisselen van style (zo heette dat toch?) bedoeld. Hierbij hoor je altijd een 'hikje' omdat styles niet naadloos kunnen overlopen.
Ik vind het ook nog steeds een te gekke bak, alleen als je wel wat samples gebruikt wordt het algauw nogal traaaag bij het inladen....

Een style is een verzameling van vooraf ingeladen patronen. Meerdere patronen gebruiken is geen probleem, die kunnen gewoon doorlopen aan de hand van een ingestelde 'snap'-lengte. Met de 6 scenes die de RS7000 heeft kun je ook FX wisselen enzo, dus kun je 'live' best veel. Ik doe het allemaal even uit m'n hoofd en gebruik hem bijna niet meer, dus ik sta open voor correcties![]()
styles.. brr
.smackos kwam gister met een goeie over de rm1x VS rs7000:
de rm1x slaat intern in het geheugen op, zodra je 'm aan zet kun je weer verder
terwijl de rs7000 alles op smartmedia op slaat en je daar eerst alles van moet laden
(kan iemand dit bevestigen?)
ingebouwde sampler van de rs7000 klinkt wel als een erg toffe feature
heeft iemand nog tips voor een tas ofzo waar die inpast (de rs) die link van een paar pagina's terug bestaat niet meer helaas
De grid groove functie op de rs7000 wordt vaak vergeten.
ik heb er toendertijd een sl1200 flightcase koffertje voor gekocht.. daar past hij in..