Akai Vintage Beat Machines for MPC

De Namm komt er aan, hoor. Ene nieuwe product na het andere. We zagen al de Ableton controller van Akai. En in de lente komt Akai met een nieuwe collectie geluiden van Vintage Drumbakken voor de MPC.

Nou vraag ik me af: wat is hier eigenlijk nieuw aan? Maar kennelijk nog steeds zeer veel vraag naar.

Old school drum machines have a certain sonic style that producers worldwide turn to for unmistakable cool. Dropping ‘80s kick and snare sounds into a track will bring a smile to your face and feet to the dance floor. Building a library of these sought-after sounds has always meant committing lots of time and money. But now, Akai Professional has done the work for you with the new Vintage Beat Machines Sample Pack for MPC.

Your days of searching for 8-bit treasures will soon be over. This new sample pack will work with all MPC models and contain a huge collection of analog and digital samples from the early days of drum machines — and the founding days of many of today’s hottest musical styles.

The Vintage Beat Machines Sample Pack for MPC is coming in Spring 2009. Only for the MPC series.

attachment.php

Attachments

• Akai vintage beatbox.JPG
    Akai vintage beatbox.JPG
    55,6 KB · Bekeken: 141
De Namm komt er aan, hoor. Ene nieuwe product na het andere. In de lente komt Akai met een nieuwe collectie geluiden van Vintage Drumbakken.

Nou vraag ik me af: wat is hier eigenlijk nieuw aan? Maar kennelijk nog steeds zeer veel vraag naar.

ik krijg hier een sterk "gasten willen bEaTz maken met een MPC en winkelverkopers kunnen dan gelijk een samplepakketje aansmeren" gevoel bij.

nou als ze allemaal goed gemapt staan en de levels zijn allemaal ok dan zou ik het nieteens onaardig vinden ff alles in 1 keer in mpc progs

nou als ze allemaal goed gemapt staan en de levels zijn allemaal ok dan zou ik het nieteens onaardig vinden ff alles in 1 keer in mpc progs

Dit, alleen om ze op mn mpc60 te krijgen word nog wel een klus :(

Doet me denken aan deze sample CD:

Attachments

• Dance Megadrums.jpg
    Dance Megadrums.jpg
    19,6 KB · Bekeken: 125
Drumsounds kun je nooit genoeg hebben :)
Dat dacht ik ook, dus ik heb een aantal jaren geleden na aankoop van een stel sample cd's alle drumsamples achter elkaar beluisterd teneinde de ultieme selectie te maken. Ik kan je vertellen dat ik na twee dagen luisteren wel vond dat ik er genoeg had. Ik verlangde weer terug naar akoestisch trommelen. 99% van de samples die Akai op de markt gaat brengen zal ik wel hebben, maar het is mooi om te hebben omdat Akai het programmeerwerk al heeft gedaan. Laden en meteen kunnen roffelen op de MPC-pads... dat scheelt een hoop werk.

Building a library of these sought-after sounds has always meant committing lots of time and money

..zegt akai...ja,voor mij misschien, maar voor akai?.. wat een gelul

ik krijg hier een sterk "gasten willen bEaTz maken met een MPC en winkelverkopers kunnen dan gelijk een samplepakketje aansmeren" gevoel bij.

Beetje als de inlegzooltjes bij de footlocker, is de MPC al zo diep gezonken in de consumentenmarkt?

Beetje als de inlegzooltjes bij de footlocker, is de MPC al zo diep gezonken in de consumentenmarkt?

mpc is toch 4 iedereen
nietr zeuren as akai iets commercieek retegen aan gooit wou dat ensonifq dat nog deed
best lekker idd
koop je een mpc 500 en zoon disk
hebbie instant alles goed staan en lekker drums .....vooor ...? eu ?
ik zeg ...ok !!
misschien ook maars aan de mpc ipv de pc ...bedoel niet de hoofd straat

Back