Cleane Preamps

Klopt idd. snap eigenlijk niet waarom ze dat Tube sound noemen. Heb hem net kunnen testen. Denk idd dat ik maar beter naar een losse preamp kan kijken zonder dat channel strip gebeuren.

Ik vond de compressor ook niet echt wat eerlijk gezegd.

En wat betreft die tube sound nogmaals, vond het helemaal niet warm klinken idd.

Wel moet ik zeggen dat me stem lekkerder in de mix lag als voorheen. Maar dat is toch het enige eigenlijk. Zowieso is mijn gemini al een vrij vette microfoon.

Magoed ik had op musicstore die universal audio ook gezien die DCS remote preamp. Maar daar ben ik ook al van af gestapt. Wel een erg mooie prijs, nu 600 ipv 1200. Maargoed al die dingen zoals reverb gebruik ik daar niet van. Dus dat is voor mij ook echt overbodig. Tevens is dat een preamp voor 2 mics, en dat heb ik ook niet nodig,. Heb liever een single channel preamp en dan een wat duurdere.

Nu heb ik reacties gelezen van mensen die een avalon m5 hadden, die hem gewoon verkocht hadden toen ze een UAD 710 twin finity hadden.

Ik ga hem beluisteren in duitsland, en dan haal ik die wel binnenkort :)

heb er ff heel snel doorheen gelezen toch nog een vraag

is de akoestiek van de vocalbooth/kelder/slaapkamer aangepast?

dit is belangrijker dan de vraag welke preamp zal ik kopen
een goeie akoestiek is 1000x meer waard dan een hele dure preamp of mic en kost een stuk minder in loop der tijden dat het gas op gear toeneemt :)

Ja met de akoestiek is hier niks mis mee :) Heb speciale opname ruimte hier. Idd is dat ook een belangrijke factor.

Back