frequentie in monitors

ik mix nooit af dat laat ik gewoon doen, kost soms wat maar dan heb je ook wat. ik hoef er gelukkig niet voor te betalen, maar het scheeld wel een hoop. ik heb de middelen gewoon simpelweg niet om sommige producties neer te zetten. ik denk dat je daar ook naar moet kijken. doe gewoon je best om het zo goed mogelijk te laten klinken en stuur het op naar iemand die er echt kijk op heeft en wel de middelen voor heeft. ga lekker muziek maken joh ;)

Hey r2o, ik heb naar je mix geluisterd en de belangrijkste reden dat ie zo slecht klinkt is dat hij uit fase is. Niks frequentieprobleem in je speakers.

Hey r2o, ik heb naar je mix geluisterd en de belangrijkste reden dat ie zo slecht klinkt is dat hij uit fase is. Niks frequentieprobleem in je speakers.

Inderdaad zeg, ik luister dan nu wel even op laptopspeakertjes, maar zelf daar hoor ik het!

Verder heeft het probleem niet echt met frequenties o.i.d. te maken. De mix is gewoon kut. Over alles is een bak galm gemikt, de hele mix verzuipt. Het arrangement klinkt alsof er random wat noten worden aangeslagen en de gekozen geluiden zijn slap in de oorsprong. Maar dat geeft allemaal niks, want zo leer je een hele hoop in korte tijd! :peukie:

Back