VST-I MIDI-OUT plugin gezocht!

druid

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar een vstplugin die ipv geluid te maken de note/controller data op de midi uit poort zet om zo midi-out te hebben op een sequencer die anders alleen vst's zou kunnen aansturen...

Bestaat zo'n plugin?

Wat voor sequencer heb je het dan over? Lijkt me bijna onwaarschijnlijk dat er een sequencer is die WEL VSTi ondersteund en niet MIDI-out...

Wat wil je precies bereiken? Kan je dan niet gewoon beter een andere sequencer gebruiken?

je noemt het in ieder geval geen vstplugins. Maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt.:confused:

Er zijn VSTi's die ook midi data zelf weer kunnen uitspugen. Als arpeggiator noten bijvoorbeeld.

Bijv Reaktor kun je zo ook gebruiken als stepsequencer binnen Cubase. Maar die is niet gratis.

En je kunt in cubase ook geen midi poorten buitenom cubase gebruiken. (als je dat bedoeld?)

Hmm, het is vast gewoon een rare wens om zo'n plugin te hebben... des noods maak ik er zelf 1... vroeg me e gewoon een beejte af of jullie wisten of zoiets bestond...

eeuhm dat gene wat je omschrijft zit standaard in fruity loops als de midi out plugin

Jammer volgens mij is het geen vst maar een eigen plugin... dat gaat waarschijnlijk niet werken...

Re: VST-I MIDI-OUT plugin gezocht!

Origineel geplaatst door druid
Ik ben op zoek naar een vstplugin die ipv geluid te maken de note/controller data op de midi uit poort zet om zo midi-out te hebben op een sequencer die anders alleen vst's zou kunnen aansturen...

Bestaat zo'n plugin?

...k' weet het niet, k zoek er zelf ook nog soort-gelijke waar ik mn haar mee kan kammen, die mn boekhouding doet & waar ik mee kan emailen.
Maar als ik er zoéén vind breng ik je er persoonlijk van op de hoogte !
...beloofd !

"JazzMann" ik heb nog wel een vst die je haar kamt en je boekhouding doet... ik zal 'm je faxen oke? :gaap:

Ik zoek/Omdat:

-Een vst instrument dat in plaats van geluid te maken, midi data verstuurd over de midi-out van je computer
-Omdat ik nog een sequencer weet die speciaal/alleen voor vst-plugins is gemaakt en zelf geen midi-out heeft.
-Zodat ik op die manier misschien de vst's en m'n midi spull zou kunnen combineren met dat leuke programma.

Hopelijk is dit iets duidelijker...

Druid

Ik zoek/Omdat:

-Een vst instrument dat in plaats van geluid te maken, midi data verstuurd over de midi-out van je computer
-Omdat ik nog een sequencer weet die speciaal/alleen voor vst-plugins is gemaakt en zelf geen midi-out heeft.
-Zodat ik op die manier misschien de vst's en m'n midi spull zou kunnen combineren met dat leuke programma.

Hopelijk is dit iets duidelijker...

Druid

ehhh..waarom gebruik je niet gewoon een sequencer die ook midi out ondersteunt, naast VST's? dan ben je klaar..werkt ook veel beter lijkt me..

verder: VSTi's worden ook gewoon via MIDI aangestuurd, dus het lijkt me sterk dat iemand uberhaupt zo maf is om een sequencer te bouwen die wel midi naar VSTi's kan sturen, maar niet naar een midi-driver..

Olaf

"JazzMann" ik heb nog wel een vst die je haar kamt en je boekhouding doet... ik zal 'm je faxen oke?

ja super, :okdan:
thnx

Back