j.baars
vintage eigenheimer
het wordt druk in de club........................

groeten,
jeroen
groeten,
jeroen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Okee de DRS zit weer in elkaar en hij gaat weer aan.....holladijee...
Maar de echo sectie werkt niet, de reverb sectie wel trouwens volledig.....maar je kan wel van delay 1 naar 2 en 3 switchen maar het led display blijft staan op 333. Met aan en uit zetten wil die ook wel eens op 111 of 222 springen maar je hoort geen verandering als je aan de knoppen draait en het led display blijft statisch op het zelfde getal staan...dus er is iets niet koosher met de echo...
Iemand enig idee?
Ik heb s even een beetje lopen turen op de schema's en ik denk dat het de 7217 API is.....als ik deze chip aan de achterkant aanraak dan begint het display helemaal vreemd te doen....dus bv het eerste cijfer enkelt weergeven etc etc......en als ik me niet vergis is dat de ingang van de latch dus het zou ook nog kunnen dat de 4584 die ervoor zit naar de ballen is....
Ook vreemd is het dat de Treble en Bass op de echo sectie ook niet werken......dus er komt gewoon totaal geen signaal binnen lijkt het....
aargh ik word ook lid en groet allen met een kapotte dynacord!
ik heb zojuist een cls22 aangeschaft.... plop.... zekering eruit, nieuwe zekering erin .... plop.... 100ballen weg
nou zie ik allemaal mooie termen langskomen maar zie het echt niet zitten om er zelf aan te klussen. wie o wie?? ik heb een werkende drp16 voor in de ruil (of mag het geen werkende zijn in deze thread?)

De club groeit, ik heb een DRS78 gekocht en die klinkt niet zo best en stinkt naar lekke condensators dus ik wil hem recappen.
DenDer had jij de manual al ingescant en ergens online gezet, dan wil ik daar graag misbruik van maken![]()
![]()

Bipolaire elco's?
Apart, bedoel je die paarse elcootjes?
Hmmmm das niet zo mooi Jeroen.......maar wees niet getreurd ik wil even met de Dr55 langskomen voor een midi dateik neem ze dan wel weer ff mee.
maar gelukkig mankeer je niks.![]()
.Dat zijn elco's zonder een - en + zitten er aardig wat van in....het zijn die bruine tonnetjes......er staat ook geen - of + op zoals op een normale elco.