Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@MVA: Een topic kapen is niet zo netjes... Maar je zou natuurlijk kunnen bekijken of je zo'n knopje bij Conrad kunt kopen en m zelf vervangen.

Dan lijkt me druk knopje 5 naar de maan.......die kunnen er idd zomaar mee ophouden. Vandaar ook de uitdrukking: het houdt een keer op. Maar daar heb je weinig aan......die tacticle switches hebben gewoon een levensduur van zoveel keer indrukken...ik meen 10.000 tot 20.000 keer ofzo...
help mijn tr 909 doet niks meer:confused:
wie kan mij helpen of door verwijzen die mijn tr 909 weer leven in blaast![]()
Heb toch wel vaker met succes de knopjes van de 909 er uit gesoldeerd en open gemaakt en schoon gemaakt. Dan doen ze het weer jaren. Zit gewoon vuiltje tussen.
help mijn tr 909 doet niks meer:confused:
wie kan mij helpen of door verwijzen die mijn tr 909 weer leven in blaast![]()
Als dat toch eens waar zou zijn.....je 909 tacticle switches kopen bij Conrad, dat zou het leven zoveel makkelijker maken
Okee ff serieus....er gaan daar speciale tacticle switches in die nergens te verkrijgen zijn, ook niet meer bij Roland btw. Oplossing: eBay afstruinen, www.vintageplanet.nl bezoeken, kijken of Senso's ze nog heeft en anders moet je mazzel hebben dat iemand er toevallig nog 1 heeft liggen. Ik meen dat ik er hier ergens nog 1 heb, ga ff voor je kijken.