Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, heb de eerste C4 Studio "portable" al zien draaien
Vreemd, alle pogingen om C4 en C5 te kraken zijn tot nu toe mislukt. Een bekende had een zogenaamde 'crack' van C4 gekocht. Hij kreeg die niet aan de praat, in tegendeel: zijn hele computer weigerde dienst.
Het zou me echt verbazen als het nu wel gelukt is. Zou ook jammer zijn, Cubase is de enige software die al drie jaar ongekraakt is. Dat vond ik positief en hoopgevend.
Och, ik heb nog steeds de genoegdoening dat ik bij Steinberg kan aankloppen als ik een keer ergens echt niet uitkom, mochten er zich problemen voordoen.Ik ook, zal er erg van balen als het wel zo is.

Ik ook, zal er erg van balen als het wel zo is.

Vreemd, alle pogingen om C4 en C5 te kraken zijn tot nu toe mislukt. Een bekende had een zogenaamde 'crack' van C4 gekocht. Hij kreeg die niet aan de praat, in tegendeel: zijn hele computer weigerde dienst.
Het zou me echt verbazen als het nu wel gelukt is. Zou ook jammer zijn, Cubase is de enige software die al drie jaar ongekraakt is. Dat vond ik positief en hoopgevend.
En het zijn stabiele versies... Had nooit gedacht dat het ze zou lukken, ze zijn er ongeveer 2 jaar mee bezig geweest.Ik lees dus net dat Cubase 5.1 sinds 18 oktober gekraakt is alsmede Wavelab 6En het zijn stabiele versies... Had nooit gedacht dat het ze zou lukken, ze zijn er ongeveer 2 jaar mee bezig geweest.
Ik denk dat syncrosoft nu wel een hele dikke vette claim van Steinberg tegemoet zal zien!
Ik lees dus net dat Cubase 5.1 sinds 18 oktober gekraakt is alsmede Wavelab 6En het zijn stabiele versies... Had nooit gedacht dat het ze zou lukken, ze zijn er ongeveer 2 jaar mee bezig geweest.
Ik denk dat syncrosoft nu wel een hele dikke vette claim van Steinberg tegemoet zal zien!
Een flink aantal mensen hebben het al een paar dagen stabiel lopen. Het betekent waarschijnlijk dat er binnenkort nog meer spul vrijkomt wat met syncrosoft beveiligd is. Of dit een goede of kwade zaak is laat ik even in het midden. :-)
De volledige versie zullen ze waarschijnlijk wel van iemand geleend hebben, of gewoon gekocht natuurlijk...

Ik lees dus net dat Cubase 5.1 sinds 18 oktober gekraakt is alsmede Wavelab 6En het zijn stabiele versies... Had nooit gedacht dat het ze zou lukken, ze zijn er ongeveer 2 jaar mee bezig geweest.
hmm dan is het toch wel een kwalijke zaak! Zeker als gewone klant koop je dit product en verwacht dan toch dat dit goed beveiligd is!
Ableton Live is een alternatief zoals vele anderen)Ik ben benieuwd of het echt zo is. Je leest zoveel onzin op internet. Iedere jojo kan er alles beweren. Eerst zien, dan geloven......liever niet zien dus, want ik zou er ook wel van balen als het zo is. Dan hebben ze weer een flinke klus te klaren bij eLicenser (vh Synchrosoft).
Aan de positieve kant. Nu hebben ze bij eLincertsert weer wat te doen