Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dus je wilt zeggen eerst SX3 installeren, daar die groove parts in openen en dan die exporteren als midi? Beetje omslachtig ja... :S
Zijn ze wel echt de moeite die Groove Parts? Heb geen idee namelijk, werkt het wel fijn?Thanks!
Misschien een idee om ze te uploaden mocht iemand ze al omgezet hebben..? Dan is het maar 1 keer werk ipv dat iedereen het voor zich gaat doen.. Ik ben overigens niet bekend met deze grooves, wat zijn het precies..?
Als je dat zou kunnen uploaden graag (Y)
![]()

Onboard plugs heb ik nog niet veel gebruikt, op Reverence, Roomworks, de delays en de vintage en multiband compressor na. Iemand enig idee of de 'studio EQ' een beetje bruikbaar is?Wat een verademing, Cubase 5. Komend vanaf Live 7 is dit zoveel uitgebreider, vooral op midigebied. Ik maakte klassieke, pop en rock arrangementen met Live maar de opties die je bij Cubase krijgt zijn zoveel meer en ik gebruik ze ook echt. De workflow is wel wat minder snel, maar dat gaat vast wennen.
Onboard plugs heb ik nog niet veel gebruikt, op Reverence, Roomworks, de delays en de vintage en multiband compressor na. Iemand enig idee of de 'studio EQ' een beetje bruikbaar is?
weet iemand of het mogelijk is een backup usb elicencer te hebben waar je licences op kunt zetten voor het geval je je dongle kwijt raakt, kapot gaat, vergeten bent etc.
met andere woorden kun je er meer dan één hebben waar de zelfde serial op staat?
verschrikkelijk onhandig trouwens die dongle maar dat is een ander verhaal..
Klopt ik vind die dongle wel practisch zo kan ik Cubase opmeerdere systemen draaien als ik wil zonder extra kosten, en als je de boel registreert bij Steinberg is het volgens mijn zelfs bij diefstal nog wel op telossen.
ik heb immers betaald om het programma te gebruiken, ongeacht hoeveel computers ik gebruik..