De grote Cubase (Studio) 5 thread

Klopt, heb de eerste C4 Studio "portable" al zien draaien

Vreemd, alle pogingen om C4 en C5 te kraken zijn tot nu toe mislukt. Een bekende had een zogenaamde 'crack' van C4 gekocht. Hij kreeg die niet aan de praat, in tegendeel: zijn hele computer weigerde dienst.

Het zou me echt verbazen als het nu wel gelukt is. Zou ook jammer zijn, Cubase is de enige software die al drie jaar ongekraakt is. Dat vond ik positief en hoopgevend.

Vreemd, alle pogingen om C4 en C5 te kraken zijn tot nu toe mislukt. Een bekende had een zogenaamde 'crack' van C4 gekocht. Hij kreeg die niet aan de praat, in tegendeel: zijn hele computer weigerde dienst.

Het zou me echt verbazen als het nu wel gelukt is. Zou ook jammer zijn, Cubase is de enige software die al drie jaar ongekraakt is. Dat vond ik positief en hoopgevend.

:okdan:

Ik ook, zal er erg van balen als het wel zo is.
Och, ik heb nog steeds de genoegdoening dat ik bij Steinberg kan aankloppen als ik een keer ergens echt niet uitkom, mochten er zich problemen voordoen.

Vind het storender dat al die p2p n00bs dit forum vol spuien met de stomste vragen ooit omdat ze te lui of te dom (of beide) zijn om de handleiding er even bij te nemen. 8o)

Heb hem hier ook al weer een tijdje die portable crack. Maar hij was niet super stabiel. En het enige wat ik nog met Cubase doe is wat MIDI nootjes opnemen, afspelen en opnemen naar audio dus ik heb al die crap ook helemaal niet nodig.

Heb net Cubase 5 essentials aangeschaft maar op een of andere manier kan ik mijn patch script voor de a-station niet installeren? Handleiding biedt ook weinig verheldering.. Vroeger op mn pc ging dit heel gemakkelijk, maar op een mac kan ik er niet achterkomen?! iemand enig idee?

Ik lees dus net dat Cubase 5.1 sinds 18 oktober gekraakt is alsmede Wavelab 6 :? En het zijn stabiele versies... Had nooit gedacht dat het ze zou lukken, ze zijn er ongeveer 2 jaar mee bezig geweest.

Ik denk dat syncrosoft nu wel een hele dikke vette claim van Steinberg tegemoet zal zien!

Ik lees dus net dat Cubase 5.1 sinds 18 oktober gekraakt is alsmede Wavelab 6 :? En het zijn stabiele versies... Had nooit gedacht dat het ze zou lukken, ze zijn er ongeveer 2 jaar mee bezig geweest.

Ik denk dat syncrosoft nu wel een hele dikke vette claim van Steinberg tegemoet zal zien!

tja dan zullen ze dat zelf moeten betalen ze zijn inmiddels eigenaar van Syncrosoft. En ik moet het eerst nog maar eens zien of het allemaal goed werkt.

Klopt Grooveron, maar ik denk wel dat het goed werkt eerlijk gezegd. Ik zie ook al dat mensen cubase5 massaal aanbieden op de markt.

Ik ben ben blij met m'n legale kopie. werkt toch wel lekker ;-)

dat meen je niet... hoe is het in godsnaam weer mogelijk... Maar hoe stabiel kan een gekraakte versie nu in hemelsnaam zijn?

Ik ben blij met mijn legale versie...

Maar hoe komen ze aan een volledige versie vraag ik me dan af...

Een flink aantal mensen hebben het al een paar dagen stabiel lopen. Het betekent waarschijnlijk dat er binnenkort nog meer spul vrijkomt wat met syncrosoft beveiligd is. Of dit een goede of kwade zaak is laat ik even in het midden. :-)

De volledige versie zullen ze waarschijnlijk wel van iemand geleend hebben, of gewoon gekocht natuurlijk...

Een flink aantal mensen hebben het al een paar dagen stabiel lopen. Het betekent waarschijnlijk dat er binnenkort nog meer spul vrijkomt wat met syncrosoft beveiligd is. Of dit een goede of kwade zaak is laat ik even in het midden. :-)

De volledige versie zullen ze waarschijnlijk wel van iemand geleend hebben, of gewoon gekocht natuurlijk...

hmm dan is het toch wel een kwalijke zaak! Zeker als gewone klant koop je dit product en verwacht dan toch dat dit goed beveiligd is! Ze kunnen toch wel iets van een manier verzinnen om alsnog de boel te laten ploffen van zo'n gekraakte versie? Wellicht dat ze eens een gesprek moeten aangaan met die gasten?! banken etc. doen dit toch ook met hackers, om de boel juist te verbeteren?!

En er zal toch heus wel een bedrijf zijn dat iets kan verzinnen? Zou me kunnen voorstellen dat je om de maand een nieuwe key moet ingeven ofzo... of een patch... Maar het zal wel weer om de euro's gaan :stupid

Ik denk dat het eerder maar weer eens bewijst dat het beveiligen van software niet de oplossing is. Kijk maar eens naar dat hele DRM gebeuren. Mensen lopen nu heel vaak te kloten met allerlei dongles/registraties terwijl de "gekraakte" gebruiker nergens last van heeft.

Ze kunnen het denk ik beter alleen beveiligen met een serial, en de rest overlaten aan organisaties die studios en muzikanten steeksgewijs controleren op illegale software. Nu zijn ze heel veel geld en resources kwijt aan de beveiliging, terwijl ze dat waarschijnlijk niks geen extra inkomen hebben opgeleverd.

Want ik weet bijna wel zeker dat de meesten mensen die gekraakte software gebruiken echt niet overstappen op betaalde versies.

Maar het kwartje zal waarschijnlijk wel nooit vallen...

Cubase 5.1 is idd nu overal te vinden. En hij schijnt stabiel te zijn.Verder blijkt dat C4 ook al tijden gekraakt was maar alleen 'intern' was gehouden door de desbetreffende club. Deze is een aantal weken geleden 'gelekt'.

Ik denk dat voor iedereen de voordelen van een legale versie wel evident zijn. Updates, support etc. En gezien de tijd dat C5 al uit is denk ik dat de meeste mensen die ervoor wilde betalen hem al hebben.

Ik ben benieuwd of het echt zo is. Je leest zoveel onzin op internet. Iedere jojo kan er alles beweren. Eerst zien, dan geloven......liever niet zien dus, want ik zou er ook wel van balen als het zo is. Dan hebben ze weer een flinke klus te klaren bij eLicenser (vh Synchrosoft).

hmm dan is het toch wel een kwalijke zaak! Zeker als gewone klant koop je dit product en verwacht dan toch dat dit goed beveiligd is!

Als klant verwacht je toch gewoon dat je product goed werkt? Sorry, maar wat kan mij de beveiliging schelen, ik vind het gewoon een vervelend ding...door de beveiliging ga ik me niet distantieren van andere gebruikerers. Jij product...ik kopen...en het moet soepel werken....of anders...ander product en geld terug. Een beveiliging is niet de zaak van de koper, maar een probleem van de verkoper.

(een legale cubase vst5.2 gebruiker :p)

(Trouwens, als het waar is - zoals beweerd door underground groepen- dat de beveiliging ten koste gaat van de performantie:doei: Ableton Live is een alternatief zoals vele anderen)

Ik ben benieuwd of het echt zo is. Je leest zoveel onzin op internet. Iedere jojo kan er alles beweren. Eerst zien, dan geloven......liever niet zien dus, want ik zou er ook wel van balen als het zo is. Dan hebben ze weer een flinke klus te klaren bij eLicenser (vh Synchrosoft).

Dan gloof je t niet :) Aan de positieve kant. Nu hebben ze bij eLincertsert weer wat te doen ;)

Back