cns
sfm
geen groove importeren meer mogelijk dus?! Belachelijk zeg ik dan... Of ben ik te snel en zie ik iets over het hoofd? Natuurlijk zijn er manieren maar goed...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Groove importeren en maken kan nog steeds. Op je Cubase installatie-dvd staat ook een mapje met oude grooves. Ik heb zelf MPC-grooves toegevoegd.
Op de goede plaats zetten en klaar.
Nou ik heb de cd zitten doorspitten maar ik zie nu niet echt een map wat ook maar lijkt op .prt bestanden... Kortom schijn is ff bij met een lampie want ik kan het niet vinden. De handleiding heeft het alleen maar over hitpoints en hoe je daar een groove van kan opslaan maar dat is ook alles. importen van groove parts nergens te vinden :/
die grooves staan niet meer op C5 dvd , wel nog op de C4 DVD

die grooves staan niet meer op C5 dvd , wel nog op de C4 DVD
Pag. 238 pdf-manual
You can also create grooves from a MIDI part by selecting the part and dragging it on the grid display in the middle of the Quantize Setup dialog or by selecting “Part to Groove” from the Advanced Quantize submenu on the
MIDI menu.
Zo heb ik mijn MPC-grooves in Cubase 5 geïmporteerd. Je zou de oude groove .prt-files om kunnen zetten in midi-files met een oudere versie van Cubase en die dan kunnen importeren.
geen idee of het gaat werken ik laat het nog wel ff weten!Pag. 238 pdf-manual
Zo heb ik mijn MPC-grooves in Cubase 5 geïmporteerd. Je zou de oude groove .prt-files om kunnen zetten in midi-files met een oudere versie van Cubase en die dan kunnen importeren.

Rtfm, je moet bij je instruments (f11) je outputs selecteren. Is het kleine knopje naast de freeze functie.
Dit werkt dan weer niet als je Kontakt in een instrument channel opent.
ja, kontakt in een vst slot laden idd en dan kan je met dat knopje de outputs die je nodig hebt aan en uitzetten zodat je niet meer een mixer hebt met 68 kanalen die je niet gebruikt..

All radio is deadc5 rocked.