Dj_Tommeken
Stamgast
Heey allemaal ,
Misschien kunnen jullie mij helpen , maar ik word er persoonlijk ZOT van..
Ik maak vooral progressive house, of dat probeer ik toch. Ik zit met het probleem dat ik me er geen weg ik kan banen.. Laten we zeggen dat ik weet wat ik wil maar dat ik het niet kan verwerken in de muziek...
Al mijn liedjes klinken zo kaal
Is er misschien een thorie waar ik mij aan kan houden voor het maken van dit genre ?
ik begin meestal met drums(en effectjes) , melodie(lead) , padje ... maar daar stopt het bij.
Ik heb al verschillende keren naar liedjes geluisterd en genoteerd wat ik hoor , ik heb ze daarna dan ook proberen na te maken maar dat lukt echt niet...
Ik voel me echt down daardoor...
Alle tips zijn welkom : Groot of klein , belangrijk onbelangrijk...
Alvast bedankt ,
Tom
Misschien kunnen jullie mij helpen , maar ik word er persoonlijk ZOT van..
Ik maak vooral progressive house, of dat probeer ik toch. Ik zit met het probleem dat ik me er geen weg ik kan banen.. Laten we zeggen dat ik weet wat ik wil maar dat ik het niet kan verwerken in de muziek...
Al mijn liedjes klinken zo kaal
Is er misschien een thorie waar ik mij aan kan houden voor het maken van dit genre ?
ik begin meestal met drums(en effectjes) , melodie(lead) , padje ... maar daar stopt het bij.
Ik heb al verschillende keren naar liedjes geluisterd en genoteerd wat ik hoor , ik heb ze daarna dan ook proberen na te maken maar dat lukt echt niet...
Ik voel me echt down daardoor...
Alle tips zijn welkom : Groot of klein , belangrijk onbelangrijk...
Alvast bedankt ,
Tom

. Een goed idee over wat past in het genre haal je inderdaad bij Vengeance cd's (ze zijn in dat opzicht ervoor gemaakt). Beluister eens de demo's van bv. de Minimal House collecties.
van waar haal ik ze toch
) , Heb een Virus Polar , en dan nog effecten in logic pro and stuff...
)) voor muziek en alles eens stap voor stap opbouwen met de tips die jullie mij gegeven hebben