Hoi,
Ik heb een optie
op een Sherman Filterbank Prototype, (serienummer 26 en handtekening van Herman!). Dit is dus de voorloper van de filterbank 1 + 2.
Mijn vraag is of er veel verschil tussen het prototype en de filterbank 1 zit. Mis ik veel functies als ik die prototype koop, of is het geluid misschien dramatisch anders? Ik weet dat op het prototype niets met midi aangestuurd kan worden, dit vind ik niet zo'n groot probleem.
Ook vraag ik mij af in wat voor prijsklasse deze filterbank zit. Heeft iemand hier ervaring mee?
Thank you well!
Bye bye, zwaai zwaai!

Ik heb een optie
op een Sherman Filterbank Prototype, (serienummer 26 en handtekening van Herman!). Dit is dus de voorloper van de filterbank 1 + 2.Mijn vraag is of er veel verschil tussen het prototype en de filterbank 1 zit. Mis ik veel functies als ik die prototype koop, of is het geluid misschien dramatisch anders? Ik weet dat op het prototype niets met midi aangestuurd kan worden, dit vind ik niet zo'n groot probleem.
Ook vraag ik mij af in wat voor prijsklasse deze filterbank zit. Heeft iemand hier ervaring mee?
Thank you well!
Bye bye, zwaai zwaai!