[soundscape] Analog Stranger

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Net ff lekker zitten prutsen met mijn nieuw verkregen MC-202 en met mijn net gerepareerde Dynacord DDL-12 Digital Delay Line....
Is het een track??? Dont know, reacties graag.

Attachments

• Roland MC-202 through Dynacord DLL-12.mp3
    7,7 MB · Bekeken: 92
Nou hij klinkt mooi! :mega: (mijn oude ddletje ;{ )

Komt die bak ruis ook uit dat ding?

yep daar staan ze ook bekend om....zal maar s een denoizer er tussen hangen ooit...het stoort mij iig niet...nog niet.

Lekker abstract synthgebliep. Ik neem aan dat dit stukje soundscape voort is gekomen uit wat toevallig samenhangend gefreak tussen je DDL en je 202.

Ik hou wel van die 'pruts' trackjes die eigenlijk niet als track mogen worden bestempeld door de experts, maar wel goed de interactie tussen 1 synth en 1 effectenbakkie weergeven 8~

Die warme Dynacord ruis sound vind ik heerlijk :luv:

Ja ik heb de MC sinds zondag en de delay had ik vd week gefikst.....dus gewoon even door alle instellingen :walker: enzo...... ik vin m wel wat hebben.....

je zou er wel iets van een track van kunnen maken als je wat elementen uitwerkt ofzo
Klinkt nu inderdaad nog een beetje te demo-maar-raak-op-een-zaterdagmiddag. Een beetje meer 'consistenter' gebruik de 202 en een meer langzaam evoluerende delay geeft het geheel wat meer structuur/spanning.

Klinkt nu inderdaad nog een beetje te demo-maar-raak-op-een-zaterdagmiddag. Een beetje meer 'consistenter' gebruik de 202 en een meer langzaam evoluerende delay geeft het geheel wat meer structuur/spanning.

Tja het was meer van demo-maar-raak-op-dinsdag-avond-nog-net-voor-law and order demodag..... :D

en langzamer evoluerende delay leg s uit? Juist dat uiteenvallende vindt ik wel wat hebben.

en ik moet bekennen dat het eigenlijk ook een beetje was van hoe een 202 kan klinken en dat het niet alleen een acid bakkie is.... ik ben beide apparaten ook nog aan het verkennen en me eigen te maken laten we maar zeggen.

Maar thnx voor de positieve input, jij ook nomore:okdan:

het doet mij een beetje denken aan stuff van Conrad Schnitzler, ken je die?

klinkt goed!

Leuk kapsel heeft die chick aan het begin van het filmpje. Anyway leuk 1e filmpje met lekkere stukjes muziek erdoorheen :P

Vooral het 2e filmpje spreekt mij wel aan. Wederom lekker gefreak met weirde sounds :halleluja

de discografie van die kerel is overigens HAL-LU-CI-NANT :-)

letterlijk honderden platen heeft ie opgenomen denk ik... allemaal met van dat geweldig gefreak!

Nou ik kende die Conrad Schnitzler helemaal niet maar ik ben onder de indruk.....lekker kunstzinnig:W dat lust DenDer wel......
http://www.discogs.com/artist/Conrad+Schnitzler
idd een hele lijst alng....hij maakt nu nog steeds muziek, ook een album uit 2009 al....
Echt bedankt dat je me hiermee hebt laten kennis maken ec101dm:okdan:

Back