RQ - Elevator Footmassage

Het synthgeluidje in het intro is tof! De akoestische drums vind ik niet zo. Klinkt een beetje GM verder.

Met GM bedoel ik inderdaad General Midi en daarmee doel ik op de naar mijn smaak te standaard geluiden. Het is zeker niet de opbouw van je track.

Leuke titel past wel bij het nummer. Ik weet ook niet wat voor een muziek stijl dit is. Maar idd ik hou wel van beetje nep drums! :P Maakt het gewoon elektronischer. De vocal past echt wel lekker trouwens.

Thankz! Het is voor mij een expiri-mental-tje geweest en hou zelf ook erg van nep-drums :P Deze drums zijn trouwens ook zo nep als maar zijn kan, want ze komen uit de plugin 'addictive drums' van XLN Audio.

Als jij weet welke stijl het is, dan weet ik het ook *D

(Ik zal de drums eens bewaren voor als ik weer eens het idee heb om metal te moeten maken ofzo :duivels:)

Bedankt ;)

Ik heb wellicht te veel compressor gebruikt. Zijn er mensen die de eindmix alsnog door een compressor halen?
Ik heb soms de drang om dat te doen om de ene mp3 tov een andere even hard te laten klinken... Bij grafische weergaven van het geluid zijn de extreme pieken er dan uit waardoor het geheel wat in volume omhoog kan. Ik probeer niet te overdrijven met de compressor toch, om hoorbare verminking van het geluid te voorkomen...
Meningen??

"Zijn er mensen die de eindmix alsnog door een compressor halen?" ===> Volgens mij moest je daar Fuse voor hebben!

"Ik probeer niet te overdrijven met de compressor toch, om hoorbare verminking van het geluid te voorkomen..." ===> Als bij je nummer minder compressie gebruikt dan komt tie volgens mij nog beter uit de verf aangezien de details dan beter te horen zijn.

Nogmaals het nummer is erg cool, zeer creatief en origineel!

MR. RQ. ik vind iig het erg vernieuwend. Het begin is ook lekker. Wellicht kun je het geluid in de intro nog wat extremer van links naar rechts laten gaan zo nu en dan. Dat maakt het denk ik allemaal nog wat breder. Wellicht als je kiest voor iets meer dynamische drums dat het ook iets meer dynamiek in de track/mix brengt.

Back