Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb net een spaanse peper gesneden en ben daarna staand naar de WC gegaan...
Is dat wijsheid?
wat zie ik over het hoofd?
of klopt die site niet?
Klopt toch? Ableton met operator en drum machines is samen 419 + 129 + 69= 617
Totaal is 617 - 268 (discount) = 349
VAT denk ik.
Koop toch Renoise. Voor €50 7 jaar gratis updates...
dank voor deze overweldigende nuttige steun die ik tot zover van jullie ontvangen heb. het bewijst wederom maar eens het nut van dit forum.
ik heb op het moment nog genoeg geld maar ik weet niet of dat lang zo blijft met de dreigende financiële depressie die boven ons hoofd hangt.
geduld heb ik ook maar ik vraag mij gewoon af:
is het goedkoper om de nu afgeprijsde versie 7 te kopen en later te updaten?
of nog even wachten en in 1 keer versie 8 kopen.
bij ableton doen ze er nogal schimmig over.

Even het muziek maken aan de wilgen hangen en een (betere of een tweede) baan zoeken zou momenteel natuurlijk helemaal wijsheid zijn
Het ergste moet nog komen..

ik hoorde om mij heen dat de soundengine van Live sinds versie 6 flink verbeterd zou zijn maar als ik een stukje muziek loop klinkt het nog steeds brak (vooral de bas kruimelt helemaal weg).
als ik de warp functie uit zet klinkt het wel weer goed alleen kan ik dan niet meer loopen :confused:
beetje kat in de zak gevoel heb ik wel. hoewel ik die impulse wel cool vind... ga ik wel wat beats me maken denk ik. ook wel leuk om mee te pielen op je laptop op reis of vakantie, hoewel... dat kon met reason ook al.
Helaas... Ableton Lie is nog steeds alleen geschikt om minimal house mee te maken, gezien ik daar niks aan vind..
wilde er ook dj mixen mee gaan maken maar dat kan ik nu wel vergeten. zonder warpfunctie kan het netzogoed op de ouderwetse manier.
Juist deze instelling zorgt voor recessie![]()