[Hartmann] "Neuron" - Neuronal Synthesizer

ik ben echt HEEL benieuwd hoe goed ie zo'n neural network/model kan maken van een willekeurige gesamplede sound......

en als dat een beetje ok werkt dan komt de 1e software natuurlijk ook heel snel die zulke dingen kan doen..

Olaf

Orgineel geplaatst door bambamstudio

Zal ik dan maar weer de prijs onthullen?

€ 4890.- (adviesprijs)

Dat mag eigenlijk ook wel voor een stukje nieuwe technologie. Volgens mij kostten Jupiter 8's ook zoiets toen ze nieuw werden verkocht.

[heel erg flauw]
Toen hadden ze nog geen €'s
[/heel erg flauw]

Maar met zo'n prijs zal het denk ik niet gaan verkopen, ook al ziet hij er zo sexy uit. De enige in die range zijn volgens mij de K2600's die ook zo teringduur zijn maar toch erg geliefd. En zo'n vreemde eend in de bijt wil men waarschijnlijk niet eens. Kijk maar naar de Ensoniq Fizmo. Maar in .de zal het waarschijnlijk wel het meest verkocht worden.

Hij schijnt dus pas de volgende lente leverbaar te zijn volgens Senster en die heeft het dan weer van Harmony Central.

Ik vraag me af wie dit is:

Jaap Bobeldjik
phone +31 (0) 102 470 039
fax +31 (0) 102 470 4699
jamesb@freeler.nl

Hij is namelijk de importeur van nederland. Misschien weet hij meer.

dit is echt zo'n ding waarvoor ik al mijn keer zo verkopen. althans ik zit er hard aan te denken..

Origineel geplaatst door fuse

Maar met zo'n prijs zal het denk ik niet gaan verkopen, ook al ziet hij er zo sexy uit. De enige in die range zijn volgens mij de K2600's die ook zo teringduur zijn maar toch erg geliefd. En zo'n vreemde eend in de bijt wil men waarschijnlijk niet eens. Kijk maar naar de Ensoniq Fizmo. Maar in .de zal het waarschijnlijk wel het meest verkocht worden.

K2600 :halleluja

Hangt van z'n interface af. Die van de Kurzweil is erg makkelijk te beheersen. Bij de Fizmo wist je soms niet eens welke knop voor wat was. En een beetje op goed geluk aan de Fizmo knoppen draaien is ook niet alles. Als de interface van de Neuron overzichtelijk is dan denk ik dat hij wel zal verkopen... Op voorwaarde dat er bruikbare geluiden uitkomen natuurlijk.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Hij schijnt dus pas de volgende lente leverbaar te zijn volgens Senster en die heeft het dan weer van Harmony Central.
Ik bedoelde juist dat ie al vanaf de lente leverbaar is volgens harmony central 8o)

The NEURON Neuronal Synthesizer will ship this spring to selected retailers worldwide at a suggested retail price of USD 4,990.00 (€ 4.890,00).

Een alesis andromeda heeft ook een hele goede interface. Toch denk ik niet dat die ook zo veel verkocht gaat worden. Of is dit appels met peren vergelijken?

Persoonlijk denk ik dat Hartmann een verkeerde keuze gemaakt heeft en dat dit waarschijnlijk het laatste product van hun gaat worden. Een veel te groot product voor een bedrijf met te weinig ervaring. Teveel PR voor daadwerkelijke levering. (Moog Voyager kan er ook wat van, maar die hebben de naam Bob Moog mee) Deze synth heeft al op te veel beurzen als dummie gestaan om serieus genomen te kunnen worden.

Maar hij ziet er wel gaaf uit!

toch gaat dat niet altijd op.

kan iemand zich nog de waldorf wave herinneren? behoorlijk groot produkt voor een redelijk klein bedrijf... toch aardig leuk bedrijfje geworden naderhand.

Waldorf was toch PPG of niet?

Maar hier zie ik ook weer die Jaap staan als distrubitie..

Flash Terror!

Flash Terror!

Ik denk ook niet dat die belachelijke Flash-site van Hartmann geholpen heeft om een positieve 'vibe' te creëeren met betrekking tot de Neuron.

In ieder geval kreeg ík er koppijn van..

Origineel geplaatst door OnAcid
Hij stond toch al in de feedback folder voor zo'n €5000?

Ja klopt! ik heb hem ook al gezien... lijkt me wel vet om hem even uit te proberen :)

In folders en op websites is ie verkrijgbaar.... Maar in het echt ook? Heeft iemand al ergens een user review gezien? Heeft iemand een adres van een online shop waar ie daadwerkelijk staat? Heeft iemand dat ding thuis? Kent iemand een gozer die iemand kent die hem ergens in een winkel heeft zien staan waar je hem daadwerkelijk kon kopen of waren dat ook dummies?
Kenny, glennplumber? Jullie werken bij Feedback. Kunnen jullie me wat vertellen over de verwachte leverdatum?

Laatst gewijzigd:
En nou aan de andere kant is het nog steeds jammer dat Korg nog steeds z'n Oasys nooit op de markt heeft gebracht (niet die duffe PCI kaart waar de ondersteuning niet echt veel was). Ook die was duur, behoorlijk gehyped. Maar tenminste een brok techniek waar je U tegen zegt.

oasys.gif

ej voor de dudes die denken dat de morph functies hetzelfde zijn als op een nord lead, lees ff de website, bij deze synth word er gemorphed tussen audio samples.

dit lijkt me nou echt een te gekke synth, deze brengt tenminste weer iets nieuws. jammer alleen van het prijskaartje.

Back