[video] The Future (is retro)

waarom lig jij te zeiken zo vroeg op de zondag? ;)
op deze manier kan ik het zelf makkelijker onthouden.... kop als gatenkaas... :D

hehe :)

thnx
resultaat van nachtje klooien, eerst trackje, dan filmpjuh, nu slaapjuh... man het is al bijna 11 uur ;{

:z

Ik vind de muziek lekker organisch. Die film lekker cool psychedelisch... Lekker 70's 80's retro...

om langer gezwets te voorkomen: Goed bezig!

Mooi geluid. :okdan:

Ik wordt een beetje gek van de video. :stupid

Conclusie:
De muziek is rustig maar de video niet. Dat past niet echt. :engel:

Ik vind de muziek lekker organisch. Die film lekker cool psychedelisch... Lekker 70's 80's retro...

om langer gezwets te voorkomen: Goed bezig!
The Future is retro! :D
Ja die film... Vannacht heel laat in elkaar lopen fietsen... en nog nuchter ook! :engel:

phat hoor .... lkkr sferisch
senk yoe sur!

geinig :okdan:
:okdan:

Leuk gedaan, suggestieve melodieën, vette bassline :eureka:
Bass komt uit de Pro-One, wat een dikke synth is dat... :o:

Mooi geluid. :okdan:

Ik wordt een beetje gek van de video. :stupid

Conclusie:
De muziek is rustig maar de video niet. Dat past niet echt.
hehe thanks
Misschien moet ik mijn strobo weer eens terug in mijn studio hangen, wellicht ga ik dan weer wat rustigere video's maken. Overigens was de video bedoeld als 9:4 format, maar ik kreeg het letterboxen niet voor elkaar meer vannacht.. Was misschien iets rustiger geweest dan dit beeldvullend gearpr0n en flits festijn! :dubbel:

Je studio is erg vet....beetje uit de hand gelopen hobby?
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay uit de hand gelopen.... but so so satisfying! :D

mooie track!

lelijke video!

maar mooie track hoor! vraag me af hoe die bassline klinkt zonder youtube compressie

mooie track!

lelijke video!

maar mooie track hoor! vraag me af hoe die bassline klinkt zonder youtube compressie
8o)
hoe kunnen synths nou lelijk zijn? :D

Ik zal straks de 320 kbps mp3 even uploaden. Met de HQ knop aan vind ik het nog wel meevallen met hoe zeer het gemangeld wordt (vergeleken bij de normale onluisterbare verminking)... :)

eh.. sure :D
Ik zal een volgende keer alleen posten als ik er een filmpjuh bij heb ;)

Back