Hoezo wil je op verkopers stemmen dan? Wie het leukste haar heeft ofzo, of de mooiste aanbieding? Volgens mij is de mogelijkheid van de verkoper pbën toch wel voldoende, anders gaat marktplaats ook zo'n meningen doolhof worden. En op zich was ik het ook wel eens met de mods dat PC en MAC dingen beter op computer fora's thuishoren. Want anders staat mp dadelijk vol met computer audiohardware en software. En loop je je rot te zoeken naar een instrument of effect. Daarnaast gaat daar voor de mods ook een hoop werk in zitten als ze al die computer spullen moeten gaan filteren op audiohard/software en gewoon computerspul. Kan me voorstellen dat ze daar niet echt op zitten te wachten.
als er nou verdeling zou zijn synths, effecten, geluidskaarten etc. dan zou je in dat geval dus ook niet meer hoeven filteren als het om muziekcomputers gaat. Maargoed, mods hadden al meerdere malen aangegeven dit niet te willen dus mij hoor je er niet meer over. Ik heb zowieso niks te koop en heb ook niks nodig momenteel. Ik heb geen verstand van websites bouwen maar misschien een idee voor iemand www.verkoopjemuziekpc.eu oid.