korg poly 61

waz

Hobbyhoer
Heb een korg poly 61 gekocht.

Heb hem geopend en batt. bekeken. Zo op het blote oog is er niks boeiends aan te zien, maar als je er met je vinger langs gaat voel je iets. Heb er dus een foto van geschoten.

Op foto krijg je onderstaand te zien. Tijd voor vervanging?

6fozsg.jpg

301n4wg.jpg

die batterij er meteen uitknippen!
kan met 3 dagen bekeken zijn, hij is al aan het lekken, maar zo te zien valt de schade nu nog mee.
daarna pas zoeken naar een andere en vervangen ( ik dacht zo uit het blote hoofd een 3,6V NI-CAD )
groeten,
jeroen

kzie mn siel opera voor me .ohhhhhhhhhhhhhhhhhh
hik\
:peukie:

Nou inderdaad, ik had hem dus vandaag na lange tijd weer eens aangesloten en tot mijn verbazing werkt alles nog gewoon (ja ok op een paar slechte toetskontakten na). Maar ik ben bang als ik het zelf doe dat ik dan toch iets om zeep help, wie weet trek je de printbanen er zo vanaf, het ziet er niet zo gezond uit.
Misschien toch maar even een synthreparateur in de buurt opzoeken?

Een poly 61 kapot laten gaan, ook al zijn ze niet zoveel meer waard is ook zonde, ben ik met jullie eens. Bovendien was het mijn eerste aankoop op synthgebied destijds.:)

Nou inderdaad, ik had hem dus vandaag na lange tijd weer eens aangesloten en tot mijn verbazing werkt alles nog gewoon (ja ok op een paar slechte toetskontakten na). Maar ik ben bang als ik het zelf doe dat ik dan toch iets om zeep help, wie weet trek je de printbanen er zo vanaf, het ziet er niet zo gezond uit.
Misschien toch maar even een synthreparateur in de buurt opzoeken?

Een poly 61 kapot laten gaan, ook al zijn ze niet zoveel meer waard is ook zonde, ben ik met jullie eens. Bovendien was het mijn eerste aankoop op synthgebied destijds.:)

Kom op man, dat kun je zelf prima fixen.
Battery er af knippen, even schoonpoetsen en op de pootjes een nieuwe batterij solderen. Gelijk even die toetscontacten schoonmaken (zie de eerder genoemde site).
Ik ben totaal niet handig, maar zelfs ik heb dat voor melkaar gekregen.

Poly61 roolezz !
Zo erg zelfs dat ik er midi op heb laten zetten door prof. Heiko.

Kom op man, dat kun je zelf prima fixen.
Battery er af knippen, even schoonpoetsen en op de pootjes een nieuwe batterij solderen. Gelijk even die toetscontacten schoonmaken (zie de eerder genoemde site).Ik ben totaal niet handig, maar zelfs ik heb dat voor melkaar gekregen.
Helemaal mee eens. Ik had t ook zelf gaan proberen. Zolang je alles rustig aan doet, ff wat fotos van te voren schiet om eea trug te kunnen zetten.

En je hebt er een handleiding bij, wat wil je nog meer :)

Poly61 roolezz !
Zo erg zelfs dat ik er midi op heb laten zetten door prof. Heiko.

Roolezz for sure. Damned dat wil ik ook....werkt t lekkerder met midi?

Midi in en out?

wie is prof. Heiko?

Back