[Jazzy Track] Uit de oude doos: Zero

Klopt deels wat je zegt ...

Ach wat .. ik vond 't gewoon niet zo'n subtiele reactie.

En misschien maak jij wel vette muziek. Dus :) Ik luister wel een keer enzo

Mzzzl,

GoBat:dj:

Erg leuk om is wat anders dan dance te horen, en dan meteen van dit niveau, super. Ik heb zelf een 1080 dus de sounds klinken me erg bekend :) Alhoewel de kwaliteit in de nieuwere synths/romplers wel beter is. Zelf ben momenteel ik ook bezig met Jazz, het is eigenlijk de enige muzieksoort waar ik nog niet ingetapt heb, en Jazz/Blues is zeker voor vrijwel alle muzikanten gewoon de hoogste trede (waarna een eindeloze trap volgt), wie verder wil in de muziek komt uiteindelijk altijd bij Jazz uit (of klassiek, maar dat vind ik saai).

En die discussie over echte vs. digitale instrumenten vind ik een beetje zinloos, aangezien dat maar helemaal afhankelijk is van je budget (en je ruimte thuis!). Zelfs artiesten als Herbie Hancock experimenteren en spelen ook met dingen als Softsynth Rhodes en Synths als de Korg Karma enzo.

Origineel geplaatst door gobat
Klopt deels wat je zegt ...
Ach wat .. ik vond 't gewoon niet zo'n subtiele reactie.
En misschien maak jij wel vette muziek. Dus :) Ik luister wel een keer enzo
Mzzzl,

GoBat:dj:

Ja sorriejjjj :luv:
Was ook niet zo subtiel misschien.
Ik ben een beetje manisch, bare with me!

Maar je snapt in ieder geval hoe ik 't bedoel; en nu ssjjt!
Terug naar de topic...

Ik verdiepte me eerder in het echte instrument dan in de electronische spullen, en het electronische spul is een heerlijke uitweg voor als ik op dat moment geen echte band en instrumenten ter beschikking heb. Nou moet ik daarbij zeggen dat er voor mij niks boven de echte instrumenten gaat! Niets speelt zo fijn als een echte vleugel, een echte Fender Rhodes etc. :) Ik ben trouwens vaak op zoek geweest naar de meest natuurgetrouwe sounds bij gebrek aan origineel, en ik vind het een uitdaging om aan de gang te gaan met de dingen die ik heb.
Ik zie trouwens niet veel mensen die in staat zijn zo'n complexe sound van een nummer/compositie uit één module te halen.

En dan nu weer ontopic! Ik hoop dat ik geen oorlog heb veroorzaakt met m'n nummer... het zit wel in de titel: (Ground)Zero ;)

Back