Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik heb net m'n kaartje besteld! Heb hem nog nooit live gezien en kijk er naar uit. Helaas ga ik in m'n eentje, in m'n vriendenkring is het meestal 'jean mi wie?' dus...

Pfoeh ja, blij dat ik net mijn aandelen Videoland heb verkochtEn dat publiek, het leek wel of alle nerds van nederland hier verzameld waren. Sjonge jongen. Vast allemaal startrek fans. Ik had zo'n super nerd naast me die op een kladblokje aantekeningen zat te maken en dan steeds een beetje schichtig opzij keek of ik het niet zat te lezen.

Werd inderdaad een beetje overdreven met die bekkens ja.Soms vroeg ik me echt af wat hij nou deed naast continu op de bekkens te slaan.
Dat ie een beetje overdreven op die bekkens slaat kan ik wel begrijpen, anders valt er helemaal niks te zien voor de mensen achterin. Ik heb trouwens twee Neerlandsche synth-grootheden gespot in het publiek: Armin van Buuren en Sendex. 

Jammer van de fail van de laserharp met de 2e track! Geluid vond ik niet echt super in HMH, te zacht en weinig overweldigend.

) ... en goeie sfeer! Je zag dat de mannen er plezier in hadden!

Het is wel weer duidelijk dat vriend jarre blij mag zijn met zijn 'achtergrond' spelers zodat hij kan pielen met van alles en nog wat. Dat betreft mag de theremin en Moog Liberator voortaan thuisblijven.
Het probleem met de laserharp was wel een aangenaam intermezzo. Geeft aan dat live spelen wel zo zijn charmes heeft. Wederom een leuke avond.